Min/ vår GRYMMA helg i bildBOMB såklart. Tack, ni e bäsht <33



Mina grymma vänner & boyfriend.

Tack fö alla presenter.

Tilde: 300:- <333

Alex: 300:- <333

Bby<3: fantastiska örhängen & en ännu bättre parfym, love till ALLT <33

Mommo & moffar: Skinnjackan HET !!

Fammo: 500 :- tack <33

Michèl, Maria & Beccs: svarta skinnconverse MJAUUUU <33

Mami & Papi & Smill´s: Min nya dröm ponny, klocka & tröja <3333





asså vår katt..Saga, Ippel, Stan Tartur, Arthur...ja hon har många namn;-) ska ALLTID va me@@@









aaaw titta låååååånga ögonfransar jue - BÄBIS fiinaste <33



















Ni är mer än BÄSHT hoppas ni fattar det. Känns att vi e 1 år äldre nu..asså vi e tightare än förra året. Har mer roligt & vi e RIKTIGT nära vänner.
Så sjukt kul helg.
Nya ponnyn är drömmen själv....ja e mer än lycklig.

/ Nellish

 


Kommentarer
Postat av: julia- onceagaiiin.blogg.se

Vad heter din nya ponny?

berätta om den:)

Vad vare för parfym?

Vad äre för märke på skinnjackan?

Vad är d för märke på klockan?

blir sååå j*vla glad, om jag får svar:)<3

frågorna kan du gärna svara på i min blogg & berätta om ponnyn här:)<3

tacktack.

kramar / juliaa<333

2010-09-27 @ 15:25:54
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: » Fatma

Så himla fina bilder nellie, Grattis igen, och jättefina saker du fått på din födelsedag, och jag tror du haft en finaste dag! :)nya ponnyn är superfin!

2010-09-27 @ 18:58:49
URL: http://lillryttaren.blogg.se/
Postat av: Tilde

Mormor <3 faster

2010-09-27 @ 20:00:45
Postat av: Teddiiiii och Jannaaaaaaa

Tack, förresten! Du är jättesöt! (L)

Okej, hehe !

2010-09-27 @ 21:12:03
URL: http://johanssonguron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0