inte nu.....

Shit oxå...känner att ja håller på & bli sjuk. Ont i halsen,  mår illa, e varm, e kall..typ samtidit??!!
Ehh okey??
Ja är aldrig sjuk..men när ja blir det...då jädrar asså. Då blir ja sjuk asså :(
Ja ja...jajajajja slut klagat för idag.
Det e INTE synd om mig för fem öre....men endå;-)



Men nu pratar vi om nåt annat. Nåt roligare.

Ni får ju ofta ställa frågor till mig & så. Jag svarar ÄRLIGT.
Men nu vill ja lära känna er.

Så please...svara på dessa frågor nu i en kommentar.
Askul jue....så läser ja alla era svar & frågar mer om ja undrar nåt!!

1. Vad heter du?
2. Vart bor du??
3. Hur hitta du min blogg??
4. Vad gör du på fritiden?
5. Beskriv dig själv..lite enkelt
7. Vad vill du läsa mer om i min blogg?
8. Vad är din älsklings låt just nu?



/ NELLIE


Kommentarer
Postat av: Emelie

-Jag heter Emelie.

-Jag bor på en gård i Floda.

-Genom en annan blogg :D

-Umgås med mina hästar och rider.

E med kompisar m.m

-jag är en tjej som är sprallig och älskar att vara ihop med mina hästar,vänner och familj.

- Kanske tips på saker och övningar. :D

- All you need is love. Dom där tre orden. Två blev det :D



Ha det bra // Emelie

2010-09-13 @ 21:06:52
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: carrodenbästa

1.Carro

2.tjörn röseliden och rävlanda.

3.Ebba sa den typ.

4.Rider kompisar fotar och massa kul.

5. jadu sjukt dålig humor inget liv osv osv.

6. den är bra som den är.

7. eminem feat rihanna love the way you lie.

2010-09-13 @ 21:12:27
URL: http://fotografjansson.devote.se
Postat av: Annie<3333

Annie Carlson<3

2010-09-13 @ 21:14:57
Postat av: Annie<3333

Annie Carlson<3 i ulricehamn<3 vet inte men tittar den varje dag i alla fall<3 är med kompisar eller i stallet oftast i stallet<33

du har någ set mig men jag tycker om att rida jag har långt ljust hår och blåa ögon<3

jag vill läsa allt<3

dom låtar du lägger ut <3333333333333333333333333 mvh annie carlson<333

2010-09-13 @ 21:20:25
Postat av: Fanny (L)

1.Fanny Lindqvist <3

2.Stenungsund/myggenäs

3.Bdb <3

4.Rider,kompisar & datan <3

5.Hmm, lite svårt. Men jag är väldigt "detaljig" eller vad jag ska säga ;P

7.Inget, de är perfect som de är <3

8.Venneh, alla typ ;p Nej men kanske 25 med oskar linnros ?



Puss <3

2010-09-13 @ 21:21:18
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Charlotte

1. Jag heter Charlotte :)

2. Skåne, Lund typ (:

3. Kommer faktiskt inte ihåg, men är glad för att jag hitta den!

4. Rïder lite ibland, annars är jag med vänner!:)

5. Jag är en glad o oftast possitiv tjej, ställer alltid upp för mina vänner.. aa :)

7. Allt är redan så bra, så kommer faktiskt inte på något!

8. Broken-Hearted Girl, & Breakeven :)

Kram <3

2010-09-13 @ 21:31:21
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Charlotte

1. Jag heter Charlotte :)

2. Skåne, Lund typ (:

3. Kommer faktiskt inte ihåg, men är glad för att jag hitta den!

4. Rïder lite ibland, annars är jag med vänner!:)

5. Jag är en glad o oftast possitiv tjej, ställer alltid upp för mina vänner.. aa :)

7. Allt är redan så bra, så kommer faktiskt inte på något!

8. Broken-Hearted Girl, & Breakeven :)

Kram <3

2010-09-13 @ 21:32:40
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia A :)

1.Felicia Anna Gabriella Aldebjer

2.Stora Höga

3.Bildagboken:)

4.E med kompisar familj :)

5.Sprallig och framför allt "BUSIG" hihi ;-)

6.Jag tycker du ska skriva lite mer om din familj :)

7. Just nu.... Från och med DU ! :D



Kram Felicia <3

2010-09-13 @ 21:38:28
Postat av: josephine P

1. Vad heter du?

2. Vart bor du??

3. Hur hitta du min blogg??

4. Vad gör du på fritiden?

5. Beskriv dig själv..lite enkelt

7. Vad vill du läsa mer om i min blogg?

8. Vad är din älsklings låt just nu?



1. Jag heter Josephine

2. Jag bor i Sverige på Tjörn i SKärhamn

3. Bilddagboken ;)

4. är med kompisar, fotar, rider o sånt ;)

5. Väldigt glad har humor, skrattar hela tiden men hatar att "små fnissa" låter så fejk ;)

7. Din blogg ee jätte bra som den ee :D

8. Från och med du, Oskar Linnros MÅSTE DET VARA :D



// jossan

6.

2010-09-13 @ 21:42:50
URL: http://jossanpenborn.blogg.se/
Postat av: maaalin (sis)

Maaaliin Roth, vilket du nog vet vid detta laget ;)

I Falsterbo, vilket du också vet ;)

jacob lvs bdb :D

Riiiider, kompisar, bandy typ ;D

Glad tjej som bryr sig ofta mer om mig själv än andra, är en bitch mot de som är det mot mig. ;)

SKRIV VAD DU KÄNNER BARA, det är bäst!

juust nu ? hmm

Break of dawn - eric saade eller bumpy ride - mohombi ! (LL)

kram

2010-09-13 @ 21:48:21
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Linn

1.Linn Larsson

2.Smögen

3.Sökte på Nellie Berntsson Och så kom din blogg upp:)

4.Rider

5.En tjej som älskar sin ponny & älskar att rida:)

6.Vet inte för jag gillar allt du skriver:)

7. Waka Waka me shakira & Love the way you lie me eminem feat Rihanna

2010-09-13 @ 21:58:29
Postat av: Felicia :)

1. Felicia Stenberg for sure :)

2. jag bor i byhålan töreboda :)

3. Hmm, har känt dig ett tag, eller ah rättare sagt vetat vem du är i ett år eller nått. såg sen att du skaffat blogg, följt den sen dess :)

4. På min fritid blir det mest kompisar, data, blogga, sjunga och dansa :)

5. Jag är en sprallig tjej, som äääälskar mina vänner mest av allt och sjunger mestadels hela tiden :) vill du veta mer, så får du fråga :)

6. Ååh, allt du skriver är perfa bruden ! :)

7. Hmm just nu Oskar Linnros- Från och med du, och typ Petter och veronica maggio-längesen :)

2010-09-13 @ 22:32:52
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

1. Malin Andersson

2. I Ucklum

3. Bilddagboken :)

4. Rida, va med kompisar o spela innebandy :)

5. Jag är en sprallig tjej och jsg gör ALLT för mina vänner :) Och jsg ÄLSKAR såklart min ponny mer än allt<3

6. Hmm, ingenting faktiskt din blogg e super ;)

7. Justin bieber - Sombody to love och Oskar Linnros - Från och med du<3

2010-09-14 @ 06:58:40
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: Oline

Jag heter Oline Kristiansson

Jag bor utanför svergies reservhuvudstad Karlsborg o den lilla byn ja bor i heter Mölltorp

Jag vet nt riktigt hur ja hittade din blogg men ja o en riktigt nära vän te mejj hittade denna blogg på ngt sett. På fritiden håller ja mest mejj nära stallet o sköter min lilla B-ponny Clinton, men ibland kan ja oxå va mä mina närmaste vänner o kanske va mä dom ja nt har varit mä på ett tag. Jag ä en liten tjej på 12 år som både gillar o få lära mejj nya saker varje dag och att få prova på nya hästsporter:) ja ä både sprallig o älskar att skratta både när ja rider o ä med mina kompisar. det bästa i mitt liv ä min ponny o mina närmaste vänner. Ja vill typ läsa om allt ihop men ja vill att du ska berätta typ om dina planer inför tävlingar, typ vart dom är, vilka höjder du ska hoppa, vad ska du packa, vad är ditt mål inför den tävlingen. Just nu är min älsklings låt söder-du snurrar min värld och sahcira(stavning) Waka waka.



Jag älskar när du skriver massa frågor te oss :D

2010-09-14 @ 07:26:22
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Emmaaa <3

Emma

Stenungsund

Genom min kompis Miranda Karlsson

Jag rider på fritiden :)

Jag försöker inte va nån annan än mej själv och bara lixom. a.

Jag vill läsa mer om dej och Alex. ni verkar va så bra kompisaa :)

Min favoritlåt är Love The Way You Lie <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-14 @ 09:41:27
Postat av: nellie k

1. Vad heter du? nellie k

2. Vart bor du?? kållekär

3. Hur hitta du min blogg?? hmm..eehh, typ, vi e ju kompisar ;)

4. Vad gör du på fritiden? rider o spelar fotboll

5. Beskriv dig själv..lite enkelt, glad sprallig tjej med ett jädra humör

7. Vad vill du läsa mer om i min blogg? allt jag vill läsa om, skriver du ;)

8. Vad är din älsklings låt just nu? dynamite - taio cruz

2010-09-14 @ 13:54:58
Postat av: Cajssaa<3

Cajsa

skåne

Lisas blogg

jag rider på fritiden ;)

försöker va mig själv och hatar folk som ljuger typ ;)

vet ej din blogg är redan så bra så :)

min favo låt just nu är eminem love the way you lie<33



sjukt bra blogg!;)

2010-09-14 @ 15:12:10
URL: http://kunnggkajan.soclog.se/p/
Postat av: Josefine

Jag heter Josefine :)

Bor i Östergötland (a)

Hittade hit från en läkn från typ ponnyochryttare.blogg.se tror jag (:

Rider oh spelar fotboll!

-

Vill läsa mer om du köper nåt, att du lägger im bilder och så på dt :D

Airplanes, tror jag! :D

2010-09-14 @ 15:17:21
Postat av: Fillippa<3

Krya på dig nellie hoppas det blir bättre!<3



Fillippa pettersson

stockevik

Bilddagboken:)

Rider och är med kompisar:)

Jag är oftast glad och skrattar mycket ;) Och jag älskar mina vänner och bryr mig väldigt mycket om dom<3 Och så älskar jag hästar ;)<3

Jag älskar din blogg så som den är <3

Jag vet faktiskt inte riktigt..Jag tycker många låtar är bra ;)

2010-09-14 @ 17:11:33
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: zara

zara

västerås

kommer inte ihåg ;P

är mest ute istallet heladagarna,och rider :)

haha ja du,ganska dålig humor^^ en tjej som värkligen älskar hästar!

jag vet inte,typ de du gillar och de

jag lyssnar typ inte på musik,så har ingen jag gillar precis :)



2010-09-14 @ 17:48:02
Postat av: Linnea :)

Linnea :)

Tanumshede

Genom mina kompisars

Hoopptränar min cponny, samt tävlar jag inom hoppning. Älskar att sjunga :D

Jag e oftast glad vet jag x)'

Din blogg e bara perfekt. Ändra inget!

Love the way you lie <3



Ha en bra vecka :D

Kram

2010-09-14 @ 18:30:20
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Miiirja :D

Mirja :)



Grebbestad



du hade kommenterat på min och felizias blogg :)



rider, sjunger och är med kompisar :)



glad, glad och glad, och hatar när det inte händer ngt.



tkr du skriver jätte bra nu som du gör! :)



vee faktiskt inte, men wild horses med natasha nånting är sjukt bra. fast man börjar typ gråta, för den är as "ledsen" typ. men sjukt fin! :)

2010-09-14 @ 22:09:20
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Annie Kvillebo

-Annie



-Kville



-Hemma hos Majja olsson tror jag<3



-rider,busar,ever och är med kompisar<3



-en glad tjej som verkligen älskar hästar och har två hel underbara ponnysar:)



-olika rid övningar hade vart kul och hiss & diss går alltid hem<3



-Princess:)

2010-09-15 @ 14:07:46
URL: http://ryttarealskarponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0