Im here...hej hej hallå....

I´m back....men va hemma så sent igår så ja orka inte ens öppna datan. Va i stallet typ 05....sen tävlade....sen hem....sen iväg...sen hem till Kristian....sen hemma sent.

Okey..tävlade. Har inget att säga om det. Tror att ni som håller på med ridning själva fattar hur det känns..annars inte.
Kan inte göra mer, kan inte rida bättre, kan inte kämpa mer, kan inte träna hårdare.....men ponnysarna gav inte tillbaka. That`s it.
Besviken. Jag reser mig upp, torkar tårarna...& går vidare.
Sån e jag....ja va inte sån...men sån är jag nu, that´s me.

 love u

Idag blir det ingen ridning. Bara fixa stallet & sen hem. Är så sjukt trött...måste verkligen få vila ikväll. Bara ligga i sängen & glo på TV.
Papi e borta..så bara ja, smilla & mami. Myws.

I veckan händer inte så mkt, vara me älsklings adam nåra dagar....sen bara låta veckan flyta lixom. Sjukt skönt. Kollar nog på Adams träning...ligger lite efter då han kollat på typ 20 av mina träningar & massa tävlingar ;-) <33



kan ju inte annat säga än att du ser ut som en dröm <33



siverholms thonna & me

....som sagt, borstar av mig & går vidare....

                    *          *             *

Min födelsedag dårååååå !!!!!

Okey..planerna är såhär då. Jag, Adam, Alex & Tilde drar till göteborg & går på bio på bergakungen. Sen efteråt drar vi & käkar mat på nån resturang.

Efter det åker vi hem me mami & papi & chillar hemma hos mig. Kollar film & alla sover såklart över.

Precis en sån dag jag önskade mig. Va med dom som e nära mig. Dom ja älskar & ALLTID finns. Asså finns på riktigt. Inte bara på mess & datan. Dom FINNS <33

Vet att vi kommer ha GALET kul & såklart massa bilder & filmer kommer efteråt!!



Men nu ska jag käka mat......bloggar later on!!

* hänger ni me då??

Är det nåt ni vill LÄSA om i eftermiddag?? KOMMENTERA då..så skriver jag om d..eller frågor..aa..elle nåt;-)

/ Nellie Berntsson







Kommentarer
Postat av: Fanny (L)

Jag skulle vilja läsa om alla dina vänner ;-) Eller ahh, inte alla men dom som liksom.... Ahhh duu fattar väl ? <3 <3



Puss&kram<3

2010-09-13 @ 13:26:59
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Kämpa på!!! <3<3

2010-09-13 @ 15:11:39
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: Emmaaa <3

Fyller du år imon ? ? :D <3

2010-09-13 @ 15:52:04
Postat av: erik<33

2010-09-13 @ 16:11:29
Postat av: erik<33

Nice birthday!!!

2010-09-13 @ 16:12:13
Postat av: ponnysnack ! LINNÉA

Din blogg är häerlig :D

2010-09-13 @ 16:32:37
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: linnn (:

vart var du och tävlade igår? (: tävlde oxå igår, läs gärna resutatet på bloggen? :D kram!

2010-09-13 @ 16:57:02
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

Kom ihåg Nellie, Motgångar ger framgångar!

Du rider så otroligt bra, så jag lovar dig snart så jävlar vinner du var ända Klass :D

Kram :))

2010-09-14 @ 21:34:32
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Bonnie<333

Grattis<3333333

2010-09-15 @ 12:17:25
URL: http://mistralverahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0