Idag drar jag VINNAREN ! ! ! !

Tyckte verkligen Adam va duktig på att gästblogga...asså e man inte van...så är de kanske liite konstigt att skriva till över 1000 läsare.
Så bby.....grymt jobbat.
& tack fö det fina du skrev till mig. Blev stolt över att va nellie & stolt över att va din.....jag älskar dig <33





hade en grym dag igår me 2 riktigt fina människor <33

Idag drar jag vinnaren av Linnet....asså kommer nog filma när ja drar..haha.kanske vore en kul idè!!!
Men innan dess har ja lite att fixxa med:
* ska fotas i ett nytt jeans märke som kommit in " i dig denim "
asså så sjuuuukt coola jeans, typ jeans chinos & söndriga jeans.
Me LOVE mucho
* ringa 2 samtal
* käka
Men sen kommer filmen upp med vinnaren.
OM DU ? vinner...så gör såhär: maila mig din adress så skickar jag linnet såklart!!  [email protected]
sen lägga gärna ut en bild på dig & linnet på din blogg...så länkar jag såklart!!!!




* tack viccan för FIIIN kommentar, love tillbaka till dig <33


min fina bästa vän - love u...vi e 1.

Men nu...måste ja byta om.....hörs sen!!

asså NI hinner TÄVLA mer ;-)

tryck HÄR: http://nellieberntsson.blogg.se/2010/september/veckans-tavling.html



Sen kommer Adam..blir stallet,sen hem med film & nana över.
Sjukt mysigt........me love...

/ NELLIE BERNTSSON

Kommentarer
Postat av: Amanda

så fint e de linnet !

hoppas att jag vinner, hihi <3

sötast ärdu gmn <3<3<3<3<3



kraaam !

2010-09-10 @ 13:27:45
URL: http://bieberinmyheart.blogg.se/
Postat av: Tilda O.

asså du o adam e bara klick, så söta ihop<<<3333

2010-09-10 @ 14:48:18
Postat av: Hanna Clavegård

Hej

Ser fram emot att få se bildresultat av fotograferingen av I Dig Denim modeller!

//

Hanna Clavegård

www.idigdenim.se

2010-09-13 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0