Helluuuuwe

Dan har vart bättre än bäsht - japp.
Adam kom hit & vi chilla på kan man säga ;-)

Sen drog vi till stallet, Gevalia skulle vila & Thonnisen skulle ridas av Smilla.
Så inga ridkläder. Men skitsamma...asså kan inte motstå VÄRLDENS finaste häst....min DRÖM.
Hon bara stod där & sa: Nellie kom så busar vi liite...& jag hoppas upp såklart!!!



Midde är VÄRLDENS finaste i världen. Hon är världens lyckligaste häst & vi är världens lyckligaste som har henne i vårt stall.


Midde, jag älskar dig & du älskar när vi busar <33

Så....tack adam <33 för grym dag - LOVE

Till helgen har jag & pappa värsta hemliga planen på Lördag...yehhh...fatta att ja längtar!!!!

Söndag tävling lilla edet LB / LA



Men nu blire film i sängen.....soft & slooow jaam



just nu LEDER Adam som gästbloggare ÖVERLÄGSET!!!
men kommentera mer......

/ Nellie B

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söta ni är. Min nya blogg kommer snart och den kommer heta ryttareochhast.blogg.se. Sök på det gärna när den andra bloggen är borta. <333

2010-09-08 @ 21:18:48
URL: http://emeliewilliamsson.blogg.se/
Postat av: Belinda Henriksson<3

Hej Nellie<3

Din blogg är galet grym!^^

Och det är jätte bra att du vågar vara dig själv!

Det borde fler våga...

Men iaf!

Ska också tävla på Lilla Edet (Min hemma klubb) på Söndag! Ska rida 4 PONNYSAR!!!! Gud asså jag kommer dööö! Men det blir nog kul^^;)

Ses kanske där?



Puss Belinda Henriksson<3

2010-09-10 @ 14:38:39
URL: http://belindawhenriksson.se
Postat av: nellie

tack för dina fina ord.

Vi ses säkert på söndag

Lycka till belinda!!! <3<3<3

2010-09-10 @ 19:25:04
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0