HÄR KOMMER ERAN GÄSTBLOGGARE:

chooo, tjena, tja, cha, hola, hello, tjabba, Adam här (nellies kile fö ni som itte visste d) jag heter Adam larsson o bor i stenungsund och i kållekärr. jag håller på med handboll, som ja spelar i stenungsunds hk. men så spelar ja såklart också fotboll, som äger alla sporter i världen, fotbollen spelar ja i skärhamns ik. jag är 12 år och går i 6:an på häggvallskolan och har en storebror(som går i nian) och en lillebror som ee typ 8 månader;););)

nu vet ni typ allt om mig;);)

jag o nellie har vart ihop i 9 månader, sen 23 nov 2009, ja riktigt jvla mega kär i henne, hon kan va sur, grinig, glad, nervös, besviken, trött, avslappnad............men hon ee ALLTID underbar o unik på sitt sätt. som sagt 9 mån och d vi har ee seriöst.......estoy bien;) 

men d som är mest unikt med nellie är att hon ALLTID är sig själv, ee bestämd me d hon ska göra, om hon skulle bestämma sig så skulle hon kunna bli världsmästare på pingis, bara om hon skulle bestämma sig fö d. skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men nu tar ja o svarar på frågor, hoppas att ni blir nöjda med svaren;)

Tja Adam. Va är dina intressen gö du nåra sporter? Har du & nellie vart ihop länge eller ??
Haru nåra syskon?
Men berätta saker om dig.

xXx Nellies blogg e GRYM xXx 

hoppas att du fick dina svar där uppe:)

Postat av: malin <33

beskriv nellie du om nån känner la henne.
även henes dåliga sidor ;-) sry gmn <33 puss

 

ja jag vet allt om henne o hon vet allt om mig men jag,bloggar mer om hur ja känner henne om ni röstar fram mig igen nån gång:)

Postat av:

nellie , ville säga att din blogg är sjukt fin och kul att läsa ! :D

adam ; hur gammal är du ? vad tycker du om nellie ? :D<3

jag är 12 år, och jag tycker hon ee underbar, bloggar mer om d om ni röstar fram mig nån mer gång:)


Postat av: erik <3333

Vem gillar du mest av mig och johan :D hahah

av dig o johan? ja inte johan iaf, ;P

Postat av: Sarruh

ADAM: är du oskuld?.. du kmr alldrig svara på denna fråga : 

fråga 118 100:)

Postat av: Feliciaastenberg for sure :)

ADAM! :D
Det vore kul om du beskriv exakt vad nellie är för person, och hur mkt hon betyder för dig :)
Även masssoooor om dig :)
Och liksom ja, erat förhållande :)

NelliePluttan, du är finast vet du va ?<3

som sagt bloggar mer om d om ni röstar fram mig igen:

Fanny (L)

Adam:

Hur känner du för Nellie ?

Du har tur att vara en kille som får vara med Nellie, (det där ska inte misstolkas!;P).

Vad är din största önskan ?

 

min största önskan ee att bli fotbollsproffs, men d kommer aldrig händ:)

amandahenriksson

hej Adam
Du och nellie är världens gulligaste par!!

Beskriv Nellie till hundra procent!!!':D

nästa gång:)

mr nice guy

Är de seriöst mellan er 2 elle?
Va gö du på fritiden, hockey??
Va gö ni 2 nä ni träffas....?? hehe
Asså bara skriv massa..

när vi träffas ee vi antingen på sjöbarn el hemma hos henne, vad vi gör allt från att prata till att spela fotboll, vi har kul i vilket fall


hoppas ni blev nöjda, d här ee andra gången ja bloggar;)så jag fattar om ni tyckte d va tröök;);)

Adios chao, hej då goddbye....\ ADAM Larsson:)




Postat av: julietty;)<3

asså är du bara ihop med nellie för att hon e snygg & populär?:)
lr e det för den hon är?
hooppas du svarar på denna fråga,
vill bara veta
såra varann skulle nt vara bra.
älskar dej nellie
ni är världens gulligaste!;)<33333




ja ee inte ihop me nellie fö hon ee snygg o populär, im in love in her on real, hon ee perfekt, hon ee allt ja önskar, men ja fattar inte meninigen att va ihop me nån som ee snygg o populär om man inte ee kär?, man måste väl vara kär eller? jag skulle inte kunna va ihop me nån som man inte ee kär i 9 mån, jag älskar henne både insidan och utsidan, men mest insidan... 

Kommentarer
Postat av: xXx

Bra skrivet du.

Men vafan, vi röstaa fram dig -SÅ DU SKULLE skrivit mer ;-)

Men du verkar va en jävlit bra kille.

Ni e fina as hell ihop ni 2.

Lästa att d vart trassligt mellan er 2. KAn bara säga stå på er & håll ihop, då kommer de gå bra.

Livet är inte lätt. INte ens om man e som er. Då måste man tyvärr stå emot massa avunsjuka o så.



Btw, ja e kille & äldre än adam. Men går på samma skola!!

Hehe



XXx

2010-09-10 @ 08:39:25
Postat av: malin <33

Åh va kul o bra skrivet.

haha ring 118100...hahaha tror nog alla fattar ;-)

bra jobbat adam!!

2010-09-10 @ 11:09:10
Postat av: erik<33

hahaha adam du e faan bäst på att blogga 118 100 hahhahaha ska rösta på dig varje gång :D

2010-09-10 @ 22:29:57
Postat av: sofia liljeros

Hahahaha..118 100...hahahah fan vilket svar. Men vi e inte dumma, vi fattar!!

hahaha men endå.



Bra bloggat. Va nöjd över att fångat en av sveriges populäraste 10 åringar adam.

Hehehe



/ sofia

2010-09-11 @ 13:14:05
Postat av: en du känner

sjukt snygg. asså hon. asså ni 2. avensjuk ja blir så avensjuk @@@@@ <333333333

2010-09-11 @ 13:18:14
Postat av: erik <3333

2010-09-12 @ 16:29:53
Postat av: erik<33

Vem e en du känner?? inte e de ja iaf denna gången :D

2010-09-12 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0