EN FRÅGA TILL ER

Nä...nu fåre räcka för idag. Tjött...& tjött.

Imon äre skolfoto....mmmm nice - NOT @@

Hate skolfoto...asså vem har skolfoton lixom?? Man lägger dom i en låda & sen...va ska man gö me dom?
Ne.....inga skolfoton on me ;-)

            *            *            *            *

EN FRÅGA TILL ER:

HAR DU NÅNGÅNG TROTT NÅT OM MIG, SOM VISAT SIG VARA FEL????

SVARA NU ÄRLIGT...ROLIGARE SÅ ;-)



NATTI, SOV GOTT & FÖRSÖK INTE FÅNGA MIG...JA E SNABBARE ÄN DIG ;-)

/ NELLIE BERNTSSON



Kommentarer
Postat av: Felicia A

Ärligt faktiskt inte ! :D <3

2010-09-16 @ 21:40:20
Postat av: nellie

inget dumt så, om det var det du menade.

hehe, men jag trodde du va äldre än mig första gången jag såg dig :o bara lite liten, men du är ju 3 år yngre än mig, hehe :)

2010-09-17 @ 07:36:30
URL: http://vinceochsnowie.blogg.se/
Postat av: xXx

att du va äldre..typ 3 år äldre.

Tror ja fortfarande;-.)

2010-09-17 @ 13:12:31
Postat av: amandahenriksson

inget dumt men trodde du var äldre men det vissade sig bara att du är mogen för din ålder!!!!



och en annan sak!! du är en så go jänta nellie! många skulle kunna trot att du e kaxig men nooottt!!



lycka till framöver gmn!<3

2010-09-17 @ 14:29:53
Postat av: Bajs

aa, faktiskt

2010-09-19 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0