asså detta vääääädret @@@@

Imon ska ALEX gäst blogga....haha...så NU alla brudar få ni nåt att läsa om imon kväll;-)

Imon är det TJÖRNMÄSTERSKAPEN för min klass dårååå..hmm...vädret känns jue sådär..men, men.

Vart me Elin all day & vi passa Smilla & Anna, sen drog vi te stallet & Smilla red Gevalia & jag skritta Midde för mamma va tvungen att åka & handla.
Midde va snäll som vanligt...skritta runt i skogen runt stallet.



Thonna vilade idag.

Asså e sååååååå galet trött, MÅSTE lägga mig tidit ikväll.
Imon blire riktig Nellie outfit: Team sportia / jogging skor..blääh..men jädrar ska springa skiten ur er på 1000m @@@@@;-)

Imon håller jag tummaran för en grejj som kommer avgöras...snälla nån...gör så det funkar. VIll verkligen detta...



Some people want it all
but i dont want nothing at all
if i dont have you baby
i want you baby




/ Nellie Berntsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0