Vet ni.....

Vet ni:

* att jag ibland tycker det känns konstigt när folk kollar på mig som jag vet läser min blogg.
Jag blir osäker, blyg & nervös. Vet inte om ni kollar för om man gjort nåt elle bara för att ni känner igen mig....?

* att jag även lägger ut elaka kommentarer.......:(

* att jag är helt orädd när det kommer till att hoppa......

* att jag tycker dressyr är as tröööök

* att jag & adam har en hemlig plan......hehe

* att jag velat ibland ta bort bloggen.......suck

* att jag läser ALLA kommentarer...& svarar nästan jämt

* att mitt besöksrekod är 3004 läsare

* att ja gillar mina lärare mia & erika väldan mkt nu <33

* att jag lever MIN dröm



/ Nellie Berntsson, im just sitting on the top of the world

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att vara helt orädd när man hoppar. Jag var det förut men efter att ha ramlta av hela våren och halva sommaren blev jag lite osäker :/ Men nu börjar det gå över som tur är! Och du är bäst på att svara på kommentarer tycker jag.

2010-10-27 @ 06:11:23
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Josephine

hahaha fast nääe du ee <3 :D

2010-10-27 @ 06:39:50
URL: http://jossanpennborn.blogg.se/
Postat av: clara

sdu svarar inte på mina mess eller komentarer :/

2010-10-27 @ 07:33:18
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: xXx

Såg dig på Saga. Du är en av dom vackarste jag sett.....ja e storebror till en....hehe

2010-10-27 @ 12:14:31
Postat av: Emma<3

jag har aldrig sett upp te en människa så mycket som jag ser upp te dig♥

Nellie Berntsson är helt enkelt bäst♥

2010-10-31 @ 18:58:13
Postat av: >>Alex<<

vad för planer ? :P

2010-11-02 @ 22:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0