suck...

Vädret ida får mej att villa skrika rakt ut. Ja fryser - behöver nån som vill värma mig. Nån som e varm & helt enkelt underbar <33
De som va så fint igår & nu bara blajj blajj...:(



Ida blir en helt vanlig dag. Stallet, mocka alla boxarna, fixa maten, hö, ta in dom, rida 2 st av 3....vänta på att pappa ska hämta mig...hem sen & SLÄNGA mig i badet.

Ska tända ljus & sätta på musik i mitt rum & ta värsta mysiga badet....vet ni att jag har ett eget badrum på mitt rum..men badkar...L Y X !!



Imon ska vi öva på modevisningen...jag, faster t, alex & min älskling!!
Ska la bli kul...;-)
På lördag smäller det i alla fall...

MODEVISNING KL 12.00 & 13.00 PÅ TORGET I SKÄRHAMN!!
KOM & KÖLLA PÅ ÖSS VETTÖÖÖÖ ;-)


FREDAG BLIR MYSIG, ADAM KOMMER EFTER TRÄNINGEN & SOVER ÖVER...FÅR NOG LÄGGA OSS TIDIT, DÅ VI BÅDA SKA UPP ME TUPP J*VELN IGEN PÅ LÖRDAG ;-) HAHAHA



That`s what real love lookes like.....

/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: mirjaaaa

Aw Nellie, du skall veta att allt du skriver värmer så oerhört mycket, att du faktiskt bryr dig och visar att du finns. Även om vi inte alls känner varandra eller har snackat så blir jag så himla glad när du kommenterar och skriver :')



Det inlägget som jag skrev igår aa, ibland är inte alltid livet så lätt. Det går emot än och man vill bara skrika och gråta, men man får fortsätta kämpa på ändå. Jag gör så gott jag kan och kör mitt rejs varje dag. Jag lever mitt liv och hoppas bara att jag mår bättre snart igen :)



Du är bäst Nellie glöm aldrig det, Har nog aldrig träffat ngn som är så bra på att vara just sig själv som du är. Du lever verkligen ditt eget liv och ingen annans, och jag ser upp till dig så sjukt mkt även fast du är yngre.

Hoppas iaf du har en bra dag i det tråkiga vädret :(

Kramar Mirjaaaa <33<3

2010-10-27 @ 13:51:36
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Jossan

nellie är grymmt sööööt!!! (L)

2010-10-27 @ 16:22:37
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: simone

vad sött :D

2010-10-29 @ 12:08:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0