smiillaaaaaa @@@@@

men hallå eller.....smilla asså @@@@@@@@
ibland e hon söt & go..ibland INTE

Legat as gott i sängen med gurkor i ansiktet, ska typ få bra hy av d elle nåt ;-) hehe
men alla ramla typ ner..men la upp dom igen.
sen hoppa ja in i duschen & nu sitter ja här.

ska typ never mer glömma logga ut så slipper små skitungar blogga på my blogg ;-)



men du e endå världens finaste syster...

Pratar me pappa på telefon nu....ååh va ja saknar han asså....min pappa.
Asså ställer ALLTId upp, ställer sig alltid framför & skyddar mig....pappa love ya !!!!!

 pappa & min fina thonnis bonnis <3

IMON BLIRE ADAM....BARA CHILL & SLOW JAAAM !!!
MEN FÖRST STALLET & FIXXA FÖR ALLA BRUDARNA.

 GEVALIA
 THONNIS
 STELLA
 MIDDE

ALLA LIKA FINA,ALLA UNDERBARA....ALLA BÄST !!



TACK ALLA NI FÖR ATT NI E SJUUUKT GRYMMA PÅ ATT KOMMENTERA MIN BLOGG, NI VET ATT JA LÄSER ERAN & KOMMENTERAR TILLBAKA....TACK, D BETYDER <33

SO LONG, LUFTBALLONG

/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: olinekristiansson

tkr det ä roligt o läsa sjukt mkt här på din blogg :D <3

2010-10-19 @ 06:57:31
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0