Nellie is in da f*ckin house !!!

Men tja!!! Gött vare i stallet dårå. Gevalia gick som en klocka..tick tock...hahaha
Smilla red på Thonna...aawsi va så duktig <33

Så nu äre sängen snart..chill & slooow jaaam & kolla på film <3
Sen nana...zzzzzz

Imon - stallet, Gevalia & Stella ska ridas, Thonna vila.
Båda 2 ska trimmas i paddocken, markarbete 45 min var.



Sem är det FREDAG & då kommer ju LISA det blir ju mums mums kan ja lova. Massa ridning & myws på kvällen klart!!

Kolla även Lisa`s nya fräscha blogg, eiii tjejjen me stil elle what;-)

GRYMT kul & kameran kommer GÅ varm kan ja lova!!!!

Sen på Lördag ska ja träna för Kristian, då får Lisa rida med på nån av alla hästar;-)

Ojojojojojojoj va NI gissar vem hetingen är på inlägget neranför;-)
Heheheheh avslöjar imon - LOVAR

Men nu kära VÄNNER...hitta mig själv på en HISS lista...är man snäll & har en BRA blogg får man en 3000 läsare länkning HÄR:

K O L L A & T R Y C K  tack treryttare.blogg.se <333




/ nelson


Kommentarer
Postat av: Jossan

tack så jätte mycket nellie! men orden var sanna som jag skrev! <33333 kram Jossan

2010-10-13 @ 21:12:17
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: olinekristiansson

Jag tror de ä gustav ? :) <3

2010-10-14 @ 07:08:54
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: wilma gustafsson

jag tror att din pojkven heter adam

2010-10-14 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0