Nellie Berntsson

Hej på er bbys!! Im here......

Vart nyss i stallet & ridit 2 ponnysar, Smillson red Gevalia.
Både Thonna & Stella va ÖVER pigga....bäbisar e dom.
Red ute på banan lite, sen avsluta det i paddoken litegranna.

RESTEN AV NELLIE WEEK:

Torsd: Skola, stallet, stenungsund
Fred: Skola, stallet, Jennys sova över
Lörd: Tävling hela dan Lysekil, Jenny hänger på.Sen kommer Adam & ska sova över hos sin älskling (jag) <333 LOVE TILL D <33
Sönd: Va me älskling.....mumsfillibabba. Rida Stella



Känner ni såhär ibland??
Att man märker att man förändras?? Jag har förändrats. Är inte samma person som ja va när ja starta denna bloggen.
Vet inteom de e sämre eller bättre..men ja har fått mer skinn på näsan.
Tar inte att nån står o pratar illa om mig.
Innan blev ja bara lessen & typ gick.
Nu svarar ja tillbaka. Känner mig starkare, men inte divig. Absolut inte.@@@@@
Ja om nån försöker va kamratlig mot mina vänner.
Men man känner att man inte orkar me tjafs mer....man ba lägger ner d & går.
Eller det ska ja börja med ialafall. Inte lägga mig i så mykke. Bara gådärifrån....men inte ta åt mig.

Vänner kommer & går. Men du själv, kvar står.

Jag står mig själv närmast......
/ Nellie

Kommentarer
Postat av: Emma

Nellie du e bara bäst precis som du e:)

2010-10-20 @ 20:49:43
URL: http://emmishturbo.blogg.se/
Postat av: Elin

Känner också som dig ;) Har faktiskt tänkt den här veckan på att jag har förändrats väldigt mycket. Fast hoppas att det är på ett bra sett...

2010-10-20 @ 21:56:11
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: lisa

Nellie<3

2010-10-20 @ 22:50:06
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0