Min & Lisas helg.......

okey nu är ja tillbaka hos er.
vi börjar dag för dag!!!

Fredag: Lisa kom upp senat på efm & vi red ut med Midde & Thonna. Skrattade & hade allmänt kul.
Sen drog vi hem & käka tacos & kolla på film on my room.
Båda va trötta så den kvällen blev chill asså!!
Skulle upp as tidit på lördag & träna fö Kristian, så gällde o va pigg oså.



Gevalia, busigaste ponnyn ever, men vädigt söwt me!



Fina Lisa på ännu finare Midde Pidde...



Min drömhäst ever - ja LOVAR!!



va så kallt på lördag morron va -4 grader, VINTER!



me on my room......trött.....






Lördag: Uppe tidit, typ 07....käka frukost, jag & lisa, sen drog vi te stallet o fodra mina ponnysar.
Sen red ja & kristina & lisa bort te kristian & ja & kristina hoppträna.
Sen red Lisa oliver & ja red thonna & stella. Sen drog vi te skärhamn & vi skulle handla o så...
På kvällen sen kom gäster, Kristian, Hanna med enya & moa & söta Emma va med osså. Så vi käka o så.
Sen kolla ja & Lisa på snabba cash...ja somna i soffan ;-)
Efter det drog vi ner te mitt rum. Ja & Enya somna & Lisa satt uppe me datan ;-) hehehe sry gums <33



Lisa red Thonnisen



ååhhhhh fina ponny




Söndag: Vi sov ut idag fö vi va trööta efter lördan typ!
Men vi åkte te stallet vi 11 typ efter käkat pannkakor.
Rd ut värsta långturen, ja på Stella. Lisa på Dessie. Mamma på Midde & Kristina på Oliver. Va ute i typ 2 timmar & hästarna älskade det & vi me.
Sen efter det, red smilla gevalia & anna mirja.
Jag red thonna, sen hoppa Lisa upp på Thonna med.
Efter det hoppa jag en GALET pigg mirja!!
Sen åkte fina Lisa hem <333

TACK GMN för en underbart HELG  <333333







jag & lisa = riktigt kul !!!





min sis & `hennes` ponny



yes that`s me.....





NU sätter ja mig & svarar på frågorna......hihi

Love ya

/ Nellie

Kommentarer
Postat av: amelie

sv; aww tack så mycket!<3

jo ja satsar på att vara felfri, och blir ju glad när jag får plac, men blir lite sur för han är så himla svårriden , så det brukar bli mycket stå å hej!:P

haha, men tack<3

okej för det var en som var isf LÄSKIGT lik dej!:O

2010-10-17 @ 18:41:51
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: lisa

Tack för en suuuuuuper helg ! <33

2010-10-17 @ 19:11:29
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: jennie

har din syster fått gevalia? :D

2010-10-17 @ 20:42:54
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej nellie, kan inte vi göra något nån dag du verkar så snällt eller rättare sagt du e skit snäll och skit fin<33333333 :)

2010-10-18 @ 20:51:07
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0