Men Tjeeennnaaaa!!!!

Måndag Måndag Måndag Måndag Måndag Måndag........

Vakna, asså va inte det minsta trött alls...hade drömt en heeeelt sjuk dröm...hahahahaha!!! Oh my gosh....

Alla morgon ser lika dana ut för mig. Upp, käka, blogga eller kolla annat på datan.
Ta på mig, sminka mig, messa med älskling <33 sen åka till stallet & ge ponnysarna mat, sen skolan.



Denna veckan är pappa i stockholm all week, ganska mysit & ba va me mami & Smilla...men saknar såklart mi papi.

Idag är det ingen ridning för mig, ponnysarna vilar efter helgen & imon med. Gott för dom - att få vila ibland!!
& jag me.....kan ju säga tt man e gott trött iblan asså.

Imon blire denna underbara personen ALL DAY......<333



älskar dig älskling...

På Lördag har jag & adam vart ihop i 11 månader....fatta 11 HELT underbara månader.
Hade glömt av d, men han påminde mej imorse.
Tycker det är väldigt ovanlit & väldigt fint att hänga ihop me nån så länge när man är i vår ålder.
Men Tilde sa till mig igår att hon läst i en bok & där stod det att unga personer kan känna kärlek på samma sätt som vuxna - ingen skillnad.

Exakt så är det, kärlek är fan ingen siffra.
Man kan känna den närsomhelst, om man är 10 eller 85 år, så är det samma känlsa.
Fö mig är det på riktigt & Adam är en person som JAG kommer minnas resten av mitt liv.

Men mer om detta såklart innan Lördag!!!   <333



Världens finaste & med ett hjärta av GULD....



hahaha han e as lik sin mamma på d kortet ;-) !!!




Nu blire att va med denna bruden resten av dan !!!!

LOVE TILL D <333



Hörs senare.....lovar



( jag i soffan igårkväll...chill )

/ Nellie Berntsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0