Ärlighet varar längst......

5 viktiga saker om mig som jag inte tror ni vet....


* Det finns en som tjej ja var kompis med innan, men inte längre som jag tänker på & saknar jättemycket. En av dom tjejerna som jag mådde otroligt bra med & ALLTID hade bus & kul med.
Vi umgås inte idag....tyvärr :(  MISS u <33



* Att jag & min mamma bråkade jättemycket om en sak i måndags :(


* Att det finns en bloggläsare som läser min blogg, som typ ringer varje dag.....tjej eller kille ??? d du...


* Att jag funderar på att färga mitt hår brunt.....ganska snart

* Att jag älskar min syrra mer än hon vet om.<3333



/ Nellie

Kommentarer
Postat av: clara

Då blir det brunettpower för oss då. jag är ju igenkligen också blond! gött nellie, då kan vi gå runt i skärhamn och skrika att vi är två goa brunetter :D

2010-10-20 @ 21:08:54
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: Elin

Tror att du skulle passa som brunett men du passar också i ditt blonda hår tycker jag :)

2010-10-20 @ 21:57:05
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

å Wwwwooorrrrfffarrr då !!!

2010-10-21 @ 00:50:48
Postat av: Ebba

Tror du kommer passa bra som brunett. Själv är jag också blond, men vill ju gärna färga håret brunt eller slinga det brunt :)

2010-10-21 @ 09:21:20
URL: http://ebbamagdalena.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Vem e tjejen?? <3

2010-10-21 @ 16:37:47
Postat av: Anonym

BRUUUUUUUUUUUUUUNT!<3



jag vet vem du menar... nellie karlsson

2010-10-21 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0