Vad gör en blogg bra?? Vad jag gillar.....


* skriv från hjärtat = ärligt så bra det går. Visst itte allt, lite ska man lämna..men man får en schysstare blogg om man öppnar sig liksom.

* kolla på andras bloggar. inte bara ta....man måste ge tillbaka med. kollar verkligen på alla eras bloggar, ni som lämnar bloggadress, går in & kikar & försöker lämna en kommentar!

* MKT bilder. INTE only text. Fö ärligt texten ska höra ihop me bilden...annars blir texten trök.

*Långa texter, me innehåll. ska handla om nåt, kan va va som helst.

* UPPDATERA. man ska va noga me att uppdatera. har man inte tid så kan man gö tidsinstälda....då händer de nåt ialafall på bloggen hela tiden. bloggen blir levande typ.

* skriva om blandade saker. roligt för läsarna.

* bjud på dig själv i bloggen med, inte bara bra saker utan när du e lessen & down me typ.

* gör tävlingar & frågestund & så.

* läs andras bloggar!!!!

* ge inte läsarna dålit samvete.
typ när man gör korta inlägg bara....har inte tid för bloggen nu, har ett annat liv oxå, sjukt mkt att göra hinner inte.....skit i att blogga alls då...bättre.

* skriv nåt mer än 2 rader. hej hej...äter nu sen ska jag gö läxa, hejdå.
asså ?? ärligt hur kul är det att ens läsa??
varför ens ha en blogg då..om man går in & skriver att man ska äta???
vem bryr sig??? serisöst...ni fattar hahaha man bryr sig NOT.

* inga bilder.....trök.

* att bara skriva om EN sak...typ hundar..eller sin get...eller sin elefant!


Måste nu säga att detta  e va JAG tycker....inte va alla andra tycker.
Mina läsare tycker ja verkligen har bra bloggar asså. Nåre lite bättre nåra lite sämre.
Men ja e lite sån som person.
Att gö ja nån sak ska ja gö de på riktigt typ.
inte "fjas" liksom.
Ska ja tävla, VILL JA VINNA, ska jag ha prov vill ja ha ALLA RÄTT, ska ja ha blogg, vill ja ha en stor blogg.

But that`s me....alla e olika & de är de som e grymt elle??!!!

* sen är inte min blogg perfekt på nåt sätt...ja gö massa fel hela tiden & det får man höra ;-) men försöker & det verkar funka enligt statstiken!!



min blogg, mina grejjer

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Lisa

tycker din blogg är jätte bra :)

2010-11-18 @ 16:12:21
URL: http://lisaochidas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tack för att du skriver vad du tycker att en blogg ska ha och inte ha! har börjat om från början och startat en ny blogg(: kolla den gärna och släng in en kommentar! :)

2010-11-18 @ 16:39:09
URL: http://ebbamagdalena.blogg.se/
Postat av: Ella

I L:c startar jag 51 :O:O pappa beräkna första start kl halv 4 för mej x)<3

2010-11-18 @ 16:59:55
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: amandahenriksson

du e för faaan faboules* nellie



du så jävla ffiin! 7kt vacker! ni som inte håller med ! STOPPA UPP NÅTT!!



du e bäst nellie!<3

2010-11-18 @ 17:11:33
Postat av: Emma

Tack så mkt Nellie... nu kan min blogg bli mkt bättre ;-)

2010-11-18 @ 19:15:39
URL: http://emmmakallsson.blogg.se/
Postat av: amelie

bra saker!

när man läste det så känner ja att ja ba måste göra som du skriver!:p

fick bra inspiration där:)

2010-11-18 @ 19:19:02
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Patricia

Söt du e :)

2010-11-19 @ 21:56:58
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0