sometimes.....

GICK ÅT SKOGEN PÅ REN SVENSKA IDAG PÅ TÄVLINGEN.
VET INTE VA DET VAR MED THONNA...MEN NEPP, SPELA INGEN ROLL ATT JAG KÄNNDE ATT JA SJÄLV KÄMPA PÅ & FÖRSÖKTE SÅ GOTT JA KAN.
TRÖTT PÅ ALLT ME HÄSTAR NU......

ÄVEN OM MAN SJÄLV KÄNNER SIG SÅ STARK ATT MAN KAN SPRINGA HUR SNABBT SOM HELST, SÅ KAN MAN INTE DE FÖR MAN MÅSTE VÄNTA PÅ HAN BAKOM DIG :( EXAKT SÅ KÄNNS DE.
JA KAN & JAG VILL.....MEN......:(.....SUCK

JUST NU E JAG BESVIKEN PÅ HENNE, OM MAN NU KAN VA DET PÅ EN PONNY??



NU LÄMNAR JAG DENNA DAGEN, TACKAR PAPPA FÖR ATT DU E BÄÄÄSHT ATT FÅ MIG PÅ BÄTTRE HUMÖR.

LÄMNAR......BESVIKELSEN & VÄNTAR PÅ ADAM ISTÄLLET SOM KOMMER SNART & SOVER ÖVER.

BARA MYWS & EN UNDERBART CHILL KVÄLL ME MIN STORA BIG LOVE.



ÄLSKAR SÅNNA PONNYSAR..............NOOOOOOOOOOT @@@@@

SKA BÖRJA MED PINGIS ISTÄLLET :)
MEN NÅN SOM VET....KAN MAN BLI UTESLUTEN I PINGIS ?  ;-)

/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: helena

dun ska inte ge upp allt med hästar! du är grym :)

2010-11-19 @ 17:24:21
URL: http://martinssson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nellie... Det kan inte alltid gå bra på tävlingar ;) ibland går det bra ibland går det mindre bra :) idag gick det inte jätte bra för dej men det kommer säkert gå bättre nästa gång ! Ridnigen går som i dem flesta sporterna som en berg och dal bana ;p man får helt enkelt glömma det som hände och ladda om till nästa tävling ;) jag säger inte detta som något negativt jag bara "tipsar" jag har själv haft en häst som placera sig ena helgen och stanna ut den andra ;) men fortsätt kämpa så får du framgång ! Fortsätt i ditt spår du kommer komma långt !

Puss på dig !<3

2010-11-19 @ 17:29:33
Postat av: Anonym

din blogg börjar blir liite tråkig,tyvärr..lägg in mer bilder på dig självvvv<3

2010-11-19 @ 17:32:23
Postat av: Joanna

Kämpa på, du är duktig! Fick du mejlet jag skickade? :)

2010-11-19 @ 17:47:25
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge inte upp, du är jätte duktig! :)

2010-11-19 @ 17:59:03
Postat av: Minna

Ska du spela pingis? :o <3

2010-11-19 @ 18:03:25
Postat av: louise

Nellie du är jätteduktig, så sluta inte kämpa. För du kommer komma långt !!

Det kan inte alltid gå bra (tyvärr). Men hästarna kan också ha en dålig dag.

Kram :)

2010-11-19 @ 18:22:57
Postat av: amelie

sv. ja visst gör det!:D



åh tråkigt, med tävlingen;/ jag vet hur det känns.. min ponny stannade ut sej på nästan alla tävlingar.. 4 av 10 så kom vi nog runt på minst 4 fel kanske;/ resten stanna hon..

2010-11-19 @ 18:54:22
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

själv tycker jag du skrev i detta inlägg var rent ut taskigt mot di häst.

Alla kan ha dåliga dagar ibland. Bara för att det går dåligt en gång ska man inte skriva att man är besviken och allting och att man är trött på hästar.

Något kanske inte var helt rätt med hästen idag. Den kanske försökte men kunde inte. Vad vet jag? Och det kanske berodde på dig? Du kanske ville för mycket? Det händer ofta mig ibland. Jag vill för mycket och så blir allt skit.

Detta är min åsikt och vill hellst inte att du ska ta jätte illa upp. Ville bara att du ska tänka på det.

2010-11-19 @ 19:01:54
Postat av: Elin

Du är jättefuktig nellie. Men det är bara att ladda om och hoppas på bättre lycka nästa tävling. Alla har svackor ibland både hästarna och ryttarna. Även jag har det just nu och jag kan gråta efter träningarna, men jag ger inte upp. När det är svårt/hårt får man vara kämpa ännu hårdare! ;) och känner man aldrig motgång så uppskattar man aldrig när man har medgång eller vad man säger. Och pingnis är tråkigt tycker jag :) <3

2010-11-19 @ 19:29:24
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: matilda

shit vilken tjej du är Nellie har aldrig sett nån sån vacker tjej som kan allt så fin med sina hästar kan vad mode e och ja din blogg äger!!!! :) DET är bara denna bloggen jag läser.

2010-11-19 @ 19:49:42
Postat av: Alexandra Rystedt - Tävlingryttare på B och C-ponny

Ibland får man motgångar! Du är skitduktig Nellie och ge inte upp! :D



Sluta Aldrig Kämpa! ;)

2010-11-19 @ 22:17:58
URL: http://arphoto.blogg.se/
Postat av: olivia

förlåt nellie för att jag inte har skickat bilderna, men den bara hänger sig, säger att det inte går eller nåt :( kanske kan lägga över dom på ett usb-minne ? ;) men problemet är att jag tror inte att jag har något... om du har något kanske du kan ta med det på söndag till nordhalland ? :) puss

2010-11-19 @ 22:21:59
Postat av: Jennifer :)

nej börja inte med pingis man blir så besviken när man missar bollen, de är bättre om du börjar med piano :D:D

ne jag skoja med dig,

alla får motgångar, eller hur?

Du är grym och de ska du veta!!



Kram på dig <3

2010-11-20 @ 10:39:40
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Mia

Sluta inte me ridning :(

2010-11-20 @ 14:32:03
Postat av: fanny

jag vet PRECIS hur det känns, min ponny har sån jäkla kapacitet men när han inte känner för det, så hoppar han bara inte. Det kvittar hur mkt man driver & skriker på han, nix han ska inte över liksom. Jag hade en sån svacka med honom i sommras typ, eller lite innan sommaren. Men jag gav fan i att ge upp, & nu går han KLOCKRENT i 110cm (LA) och vi har varit placerade i nästan alla starter senast nu.

Så, kan jag så kan du :) FORTSÄTT bara att kämpa, Nellie, så släpper det snart det lovar jag dig :) Det tar lite tid för vissa ponnyer att komma in i det, de måste känna en trygghet först hos ryttaren. Lita på att ni klarar det, för det vet jag att ni gör.

KRAM på dig sötis!

2010-11-20 @ 19:39:40
Postat av: wilma gustafsson

du ska inte ge upp så lätt men du ska inte sluta rida bara för att thonna gör så där du ska kämmpa imot

2010-11-22 @ 15:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0