Men kommer typ INte igång?!

Såg alla frågor ni frågat till adam. Kolla egenom alla....måste säga att de e väldit mycket frågor om mig & oss.
Ja tycker VERKLIGEN att de e schysst av han att svara på alla dom....o dom e väldit personliga om man säger så.
Handlar om va han tycker om mej & vem jag e.
Vem tror ni ja e?? Vet typ bara några `få`som känner mig på riktigt av alla ni som läser bloggen.
Jag försöker att vara nice & schysst mot alla ni..läsa era bloggar & komentera ( paaapppaaa, stavas komentera me 2 m?.....)
Ni tycker & tänker en massa om mej. Undrar vem ja e & vad ja gör.
Hmm va e det för NY ponny nellie har nu??
Hur går det me Thonna efter alla uteslutningar.....vilka ja e med & när & hur jag rider.
Men vet ni. Jag SKITER fullständit i vad andra menniskor gör. Inte på nåt taskit sätt utan...mer att ja har så fullt upp sjelv att ja itte hinner & orkar bry mej.
Men såhär känns de. Bara för att JAG valt att ha dena bloggen & visa er mitt liv & hur ja lever det. Så är det lixom HELT okej att tycka & tänka en massa saker om mej???
Är det okey elle what???
Ja är la samma tjej som den andra tjejen som inte har nån stor blogg??
Elle???
Att folk e så nyfiken på mig & va JAG gör??
asså fattar inte de asså???
Som jag inte fanns på riktigt...som ja vore en tekknad figur på tv som red på en massa ponnysar som alltid va rena & fina typ.
Som hade massa kompisar.....men se är det INTE.
Jag åker & fixxar mina leriga, smutsiga, & iblans as sura ponnysar VARJE dag.
Mockar 3 boxar & allt annat som ska gö`s.
Är faktiskskt ganska ensam...då bara 2 små tjejjer e i stallet me mig.
Rider själv & tränar ofta själv.
Ringer min underbara pappa o mamma om de e nåt ja undrar över.Älskar er<3
Kompisar...visst har många. Men även ja har la blitt sårad & sviken....händer ofta.
Att folk finns hos mej men endå inte på nåt sätt - a ni fattar.
Amen du e så mogen för att va så liten??
A vist de stämer bra...men innan ni säger så - tänk då på vilket ansvar jag tar oxå. Med alla mina ponnysar själv, passar ofta min syrra & anna henes kompis, asså de e as kul o så. Men ja tar ANSVAR.
O belöningen får ja av mama o papa att få ha desa 3 underbara ponnysar & träna & tävla.
Så tänk efter litegran INNAN ni bryr er så mycket & är så himla nyfikna på mej & de ja gör.
Ja sliter fö detta. Ja bryr mej verkligen inte..om nån annan. O de e sant.
Jo..ja bryr mej om det går bra fö nån.
Som Linnea Bidefors..att hon åker ner & gör värsta grymme rundan på SM = sjukt bra gumman.
Som Jenny när hon kämpar på ängla hoppet = respekt.
Men min nya ponny?? Hallå....va är det ni vill veta??
Ingen vet NÅT om den ponnyn förutom vi & ponnyns förra ägare & så ska de va lixom.
Men håll i hatten - HON E AMAZING.
Så ja e som vilken anan tjej som helst....viist ja sminkar mej, bryr mej om kläder gillar nice saker till mina ponnysar - har min pojkvän som jag HAFT SAMMA I 1 år <3 har mina vänner når mindre nåra mer.....men det ger inte nån RÄTTEN till att va så nyfiken.

* mamma & pappa älskar er asså *

Så vad är det som gör att alla e så nyfikna på MIG??

Nån som har nån idè, kommentera gärna, uppskattas!



/ nellie, som alla andra....


Kommentarer
Postat av: xXx

Sjukt jävla fucking bra skrivet Nellie

2010-11-13 @ 12:38:48
Postat av: Elin

Jag förstår dig... Är också ensam i mitt stall för alla andra är 19+. Hoppas inte mina frågor var så (jag vet inte vad man ska säga) men såna frågor som dom du beskrev? :( Vill inte att du ska ogilla mig lixom för jag hatar att vara taskig och dum <3

2010-11-13 @ 12:46:31
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Malin<33

Heej, kändes som om du var lit arg? kanske inte men iaf, jag älskar din blogg & av en slump kom jag in på den för nån hade länkat den. Jag förstår att det är jobbigt att ha hästar men ändå den största drömmen för de flesta. Jag har en medryttarhäst och jag känner ibland att de blir för mkt. Jag tycker du verkar jättemogen för din ålder speciellt om jämför hur jag var i 4:an eller de som går i 4:an i min skola. Jag är sjukt imponerad hur du orkar och hur mkt du gör för dina ponnies och för andra. Ni verkar va så sjukt sköna personer och de känns som om man lixom får ta del av ditt liv när man läser bloggen. Jag läser många bloggar och jag tror nog att du e den första som jag riktigt levt in i och gillat extra mkt. Jag går in säkert 10 ggr per dag och ser om du har gjort nåt nytt inlägg...sen kollar jag oxå på gamla inlägg från 2009 som oxå är sjukt bra. Jag förstår att det e jobbigt ibland, och att för vissa ser dom ditt liv som värsta drömmen medan du kanske ser de som raka motsatsen vissa dagar, och vissa dagar är det hur härligt som helst. Jag vill bara säga att jag är sjukt imponerad och jag älskar din blogg stort! (förlåt om ja sagt/gjort nåt som du inte gillat) Kraam/Malin :)<3

2010-11-13 @ 12:54:42
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Sanna<3

Bra nellie mer sånna här inlägg. Att man får lära känna dig på riktigt. Fattar EXAKT vad du menar. Låt inte nån sätta sig på dig nellie.

Men fatta att dom som bryr sig & e nyfikna det e dom som e avunsjuka elle nåt.

Bästa inlägget!!

2010-11-13 @ 12:59:59
Postat av: jessica

när svarar han på frågotna?

2010-11-13 @ 14:16:48
Postat av: Emma <3

Bra Nellie! dom ska jue inte varar så nyfikna på dig & ditt liv licksom...

2010-11-13 @ 14:18:44
URL: http://emmishturbo.blogg.se/
Postat av: wilma

jag är också ensam i stallet, har bara mina 3 ponnysar där.

fast ibland så äre en som kommer och rider min b-ponny.

2010-11-13 @ 14:21:05
URL: http://wilmaakullstroms.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycket det var ett bra inlägg Nellie. Jag vet att det ä svårt att hinna med allt. Jag har enh egen häst och mammas häst som jag rider. Det är jätte svårt att hinna med allt. Man har oftast inte så mycket vänner om man håller på med hästar för de som inte gör det fattar inte varför man måste vara där varje dag. De fattar inte att man inte hinner hålla på med att prata heola dagarna typ. Men riktiga vänner sviker inte för att man har ett intresse som tar lång tid! De förstår.

2010-11-13 @ 14:25:40
Postat av: linn

bra skrivet!

2010-11-13 @ 15:29:25
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jättebra skrivet Nellie!

2010-11-13 @ 16:39:27
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: linnea - tävlingsryttaren som sattsar

Otroligt bra skrivet.

Jag kan väl inte säga så mycket än vad dom andra skrivit men jag tror såhär att du är 10 år. går i 4an. har typ sveriges största hästblogg? kanske inte, men nästan. och du har helt fantastiska ponnys. och du rider otroligt bra.

jag tror att dom undrar så himla mycket över vad du gör. precis som du säger - hur du gör det och varför du gör si och så. asså du kanske inte fattar hur jag menar men jag förstår sig verkligen. Eller jag förstår vad/hur du menar. alla tror att dom känner dig, men den enda som känner dig är du själv<3

Glöm inte det <3

2010-11-13 @ 16:45:51
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: therese

håller med sanna. De är väl nyfikna , det är inte alla som har 3 hästar .. Men det är bra att du säger ifrån ! För vissa frågor är överdrivna .

Du kanske ska göra en kategori för frågor ? :) så får de som är så nyfikna gå in där och läsa de frågor som du vill svara på ;)



& kör hårt, du är skit cool ! :D

2010-11-13 @ 17:09:37
URL: http://livetenligttess.blogg.se/
Postat av: charlotte

super bra skrivit nellie.

jag beundrar dig, jag själv hade inte orkat med 3 ponnys & + en pojkvän i dagsläget.

så mycket som du gör för din ponnyer, det är sjukt bra!

kör ditt race & skit i alla andra!

puss gumman

2010-11-13 @ 19:09:54
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

GRYMT <3

2010-11-13 @ 19:33:34
Postat av: Anonym

är du seriös med dina felstavningar :o?

men vaddå har man blogg klart folk e nyfikna fattar inte va du blir sur för? klart folk frågar haha ? så är det att ha blogg? fattar inte va inlägget handlar om typ. men stark o tuff chey verkar du vara. sjukt fin oxå..

2010-11-13 @ 19:38:34
Postat av: Emma

Sjukt underbat grymt skrivit Nellie♥

2010-11-13 @ 19:42:11
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet!

Jag beundrar dig jätte mycket! Hade inte orkat med 3 ponnysar själv! Du verkar så skön och cool!



Fortsätt kämpa på! Du kommer gå långt!

2010-11-13 @ 20:21:15
Postat av: Malin<33

srry, svara inte riktgt på frågan asso man frågan väl för att man e nyfiken och vill veta mer om dig. Du skriver så bra och intressant att man vill veta mer. Det kanske inte speciellt är för att de är just du som skriver, utan att de du skriver är så bra. Jag tycker inte att det är nåt dåligt men du kanske tycker annorlunda? Skulle bli jätteglad om någon fråga mer om mig och så. Men eftersom jag inte riktigt vet hur det är så ska jag inte säga så mkt.



Respekterar dig sjukt mkt! Och de kan va jobbigt om du känner att folk (speciellt som du inte känner) lägger sig i ditt privatliv. Men skit i set isf! :)

De har inte rätt att lägga sig i. Och föööööööööörlåt för att jag skrev så mkt igen xd hehe, älskar din blogg & är sjukt imponerad hur du orkar och allt som du gör! :)<3 /Malin

2010-11-13 @ 21:50:31
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ja tycker är så otroligt med dej är att du är 10 år och är så himla mogen för din ålder, du är otroligt duktig och kommer säkert gå otroligt långt i framtiden! Även att du verkar så tuff och modig näru rider, ja var ju skit mesig å omogen när ja var 10, haha :p men du ä grym! Rider dina hästar på ett så fint sätt!

2010-11-14 @ 11:58:40
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: joy

För du är GRYM Nellie därför är alla nyfikna <3

2010-11-14 @ 14:20:11
URL: http://Joyfylking.shapemeup.se
Postat av: Julia <3

Bra skrivet <3 :D

2010-11-14 @ 20:56:45
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: matidla<333

hej<3 du behöver inte vara orolig för något längre... för ja finns för dig<3 kontakta mig om det är så<3

2011-03-21 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0