hemlis no 2

hemlis nummer 2 är att jag ofta har svårt att komma ihåg banan på tävlingar. e så fokuserad att ja tvivlar på att ja egentligen kan det ja kan...fattar ni.
har glömt av banan på 2 viktiga tävlingar, då hästarna gjort ALLT.
finalen på varbergshoppet...då ja sluta rida efter hinder no 7 typ, glömde 8 an....:(...eller kom på de & fortsatte.
& på GFRK...thonna hade gått så bra att ja att ja va så glad att när ja hoppa gevalia sen.....hoppa ja in i kombinationen som hinder nummer 4 istället fö 7 typ :(
gevalia tvekade tillomed...haha hon ba: men hallå?? ska vi hoppa kombinationen redan???!!!!!

fortfarande osäker...ibland tävlar jag 3 ponnysar i 3 olika klasser, alltså 5 klasser & 3 olika banor...då kan det bli snurr....

jajajajaja...nu vet ni d ;-)

MÅSTE LÄRA MIG ATT TRO PÅ MEJ SJÄLV & ATT JA KAN...FÖR JA VET ATT JAG KAN!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Linnéa

man kan om man vill, och du är jätte duktig :)

2010-11-06 @ 21:05:35
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: clara

varför använder du inte dina blåa tretorn ? :D

2010-11-06 @ 23:59:44
URL: http://karlssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0