en känsla....

asså vet ni....ja e inte gammal...men ja e storasyrra. Till den dära skitungen som videobloggat på MIN blogg.

så nu har hon tävlat för 1a gången på min 1a ponny...på samma klubb som ja hoppa Gevalia för 1a gången.
asså....ja lipar nästan...så j*vla gulligt & dom va så fina ihop <33

kolla:



aaaw titta va fina dom e.....hihi



sjukt fina gevalia med min syrra



grymma brudar.....



Ni 3 tjejer kommer ÄGA på banan om nåra år <33



den bästa bilden av alla....att hon får känna samma som jag. att man vart duktig & man gjort nåt ehop me ponnyn man älskar <33

BRA smilla, Anna, Mire & Moa....GRYMT jue!!

/ Nellish

Kommentarer
Postat av: nellan

dom va verkligen sjukt duktiga! :)

2010-11-07 @ 20:38:09
URL: http://ssysstrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0