Choo :-

Tja bitches.
Japp kl e 13...då slutar nellie skolan - gött d då!!
Så va kommer att hända i nellie berntsson liv idag då??
Jo serrö...jag drar till mina brudar i stallet, mockar & fixxar all mat.
Thonna & Stella skall skrittas ut & sen hjälper jag Smilla att rida Gevalia.
IMON e jag helt ledig från stallet. Trött i min kropp efter att ridit & tränat så många dar nu.
Då möter jag upp älskling & så drar vi hem till mig. D du ;-) yammii!!!



E så sjukt nöjd me träningen asså.
Stella va superduktig & ja e verkligen så nöjd me henne.
Men SÅN skillnad att rida henne mot dom andra 2.
Måste lära mig de...att inte föra över min ridning från typ gevalia te Stella.
Asså thonna & gevalia e starka ponnysar...GÅR framåt. Måste ha kontakt i munnen hela tiden & hålla tillbaka.
Men stellan får man INTE hålla helst alls u munnen.
Bara massa ben & LÄTT i handen.
Asså lite svårt efter att typ hoppat thonnisen..mend as mkt tryck framåt & sen så ska man rida stell.
Allt blir tvärtom typ.

mörka bilder ja vet...men Olle tog massa fina på oss 2, hon ska maila mig & då får ni dom. Tack Olle. Hör av dig om du vet vad....vi messa om igår ;-)


hon e så sjukt vacker asså, sån power i henne <3



sjukt mkt " min stil " på ponny <3



kom fram en tjej på träningen & fråga om stella. Att hon va så underbart fin & hoppade så galet fint. Bra teknik typ. Tack <3



min prinsessa......underbar e du <3



lite bilder till alla nyfikna därute ;-)

/ Nellish

Kommentarer
Postat av: jennifer

tränade du hos mona B eller

2010-11-17 @ 13:34:07
URL: http://refinej.soclog.se
Postat av: Jossan

hihi så söt e hon! <3



haha skulle man kunna få ditt nr? :D <33



kramisar Jossan

2010-11-17 @ 15:26:30
URL: http://josefinefanny.blogg.se/
Postat av: Ella

Hon verkar så sjukt rolig :')<3

2010-11-17 @ 15:35:44
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Ella

Hon verkar så sjukt rolig :')<3

2010-11-17 @ 15:35:58
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0