Okey...trött....glad.....lever....hej hej

Va hemma as sent igår..typ 23.00.
VARFÖR????
Jo....vi var & hämta min nya ponny THONNA.
Det är det som vart så kul för mig...att jag ska få en ny..eller en till ponny.
Nu har hon kommit, underbara fina Thonna.
Hon är en hopp ponny, en maxad B ponny.
Jenny som ägt henne innan mig har hoppat SM & medelsvår me henne.
Världens finaaste 2 ponnys har jag nu!!!!!!

Thonna

Gevalia

Ska ta massa nya kort på dom båda 2 ikväll när ja ska rida...

Är så galet glad idag!!!!!!!

Ska lägga upp en plan nu får båda ponnysarna & nya mål!!!

   

IMON ÄR DET EN EN RIKTIGT NICE DAG ME KAN JA LOVA!!
HEHEHE........NI FÅR INTE VEEEETA ;-)

 ME

INGET DISCO FÖ MIG IDAG.....BARA MASSA MYS ME BÄSTA PONNYSARNA IKVÄLL.........MYYYWSA <3333

MINA ÄLSKLINGAR,,,,,,,,,



/ NELLIE BERNTSSON, KLART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0