Lite svar

Lite snabba svar på kommentarer:

* Japp jag har en prestige sadel.......bästa tycker jag!!

* Vet inte vilket program headern e gjord i....en som gjort den åt mig!!  :)

* Jag tävlade på valsäng i helgen

* Min kingsland är köpt på svensk rid sport i kungsbacka

* Ridbyxorna e från Mountain horse, från sjöängens

* Tränset på Thonna e från.....hmm..ehh..treadstone tror jag, sjöängens ca 800:-

Nåra svar till alla er!!!

Fan ni e elit på att kommentera nu asså!!!!!!!!!!!!!!!




Tack snälla Linn Winnietoo Olsson för din pepp kommentar <333333 du vet att ja uppskattar d, även

tack till Elvira H som sagt snälla ord om mig & ponnysarna.

Schysst av er stora duktiga tjejer att peppa oss B ponny ryttare ;-) Ja ser upp till er !!!!




Måste sova nu...mami o papi dödar mig annars ;-)

Tack Adam älskl...fö mysig dag. Vi red ut jag & adam......han på Thonna & jag på Gevalia <33
Sååå jvla gulligt asså...en kille som borstar & fixxar i stallet & han e gryyyym på d med ;-)
Uppskattar dig galet mkt ska du veta <3
Ska bli så bäst när du hänger me till Varbergshoppet i sommar.....

LOVE UUUUUU BBY   <3333

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Annie

Har du samma sadel till båda dina hästar?<3

2010-05-27 @ 14:30:29
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på när du och adam red ut ? :)

ni är så söta tillsamans (:

2010-05-27 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0