Helluuuw på er

Cha cha lääääget allihopa???
Nu skulle ja precis ladda upp filmerna på min 2 rundor idag - har tävlat & lägga ut alla kort.
Så har ja glömt usb minnet i Skärhamn :(
Så film, kort & allt kommer IMON lovar.

Okey..vart & tävlat. Me Thonna.
Va tvungen att få komma iväg i lugn & ro & lära känna min nya ponny.
1:a klassen va en clearround - gick såå jädran sint. NOLLA.
2:a klassen stilhoppning - gick jätte bra, kom 4:a.....& det känns bra då vi inte käner varann så bra än.
NÖJD - duktig ponniiiii  & duktiga va jag såklart <33

<3

Doris va me & hoppa me på Noppe, har massa fina kort på henne me men kan inte lägga upp dom föräns imon me :(

         t       r      ö       k

DAGENS NELLIE BERNTSSON:

kläder: mountain horse vita ridbyxor, pikeur skjorta & kingsland tröjja
humör: både & typ
vill: att d ska funka nu
hoppas: på sommarlov
tror: att ärtsoppa e äckligt
dagens sms: från julia dyberg: haha du blev 4:e placerad :)

NELLIE JUST NU:

äter: äpple

tänker: på adam

vill: sova

ska: blogga klart

msn: d du ;-)

sms: massa från adam

Nellie`s vecka:

måndag: skola, rida MAMMA FYLLER ÅR <33
tisd: hoppträning båda ponnysarna
onsd: skola...båda 2 vila
torsd: skola rida båda 2 ponnysarna
fred: skola, fixa ponnysarna för tävling, va me adam
lörd: tävla tjörnhoppet
sönd: tävla tjörnhoppet





hittade denna bilden på datan ( nog mama som tatt den) asså HISS tills chinosen asså. Me like på killar  ...mjau ;-)

Blir så arg nu när ja inte kunde ladda upp bilderna & filmen..men lovar gö d imon  <3333

<33

fin

me

PERSONER SOM JA TÄNKT PÅ NÅN GÅNG IDAG:

 HMM undra varför..inte så konstigt va;-)

mami & hennes kompis sara, för dom e GALNA & då menar ja GALNA ;-)

doris...föö vi e så bra vänner..

inez...fö vi e oxå tighta vänner klart <3

Men serri...mamma fyller år imon & ja har inte köpt nåt :(...hmm
inte bra....men ja ska va as najs mot henne imon...<333

Mamma om du läser...eller ja vet att du läser:

Mamma ja älskar dig d vet du - Grattis på födelsedan imon <3333



kan inte säga det mer än såhär inför över 1000 läsare....

bby älskar dig GALET mycket <333


Du är jag, jag är du, VI ÄR NU <3

/ Nellish


 



Kommentarer
Postat av: Adam

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 jag är din, du är min, båda 2 har hittat sin<3<3

2010-05-30 @ 21:23:29
Postat av: Klara

Jag var och tog bilder när det var Pokalhoppet på Valsängs samt stilhoppningen. jag har laggt upp tre bilder per ekipage på noma@bdb under den 22-23/5.Finner du där så hojta till. Kan då maila dig bilderna :)

2010-06-27 @ 15:11:56
URL: http://klarahjorth.blogg.se/
Postat av: olivia.

hej jag heter Olivia och jag hittade din blogg helt så vill bara säga att den är super fin och jag undrar 2 saker, älskar dina kläder och jag undrar var du har köpt dina ljusa byxor där upp när du hade en svart tröja till? :)

riktigt fin blogg ! :D

du kan höra av dig på [email protected]

eller kanske facebook om du har det : olivia nilsson

2011-05-21 @ 22:41:29
URL: http://advom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0