hej hej hej nu e ja hääääär !!!!!


Grymme låt e denna. Hittade den i mammas bil på cd.Lyssnat på den nu mycke...RIKTIGT bra= GRYM=TopClass=Nellie STYLEEE

me

MYWS DAG= NELLIE GILLAR !!!!!!!!

Igår va värsta chill dan.
Softa lite me älskling hemma hos mig.
Han försökte brotta ner mig på gräsmattan, men ja e jue MYCKET starkare än han...så han flög som en vante ner på marken;-)
ELLER HUUUUR ÄLSKLING?? ;-)

Åkte till kungälv sen & hämta en transport, jättefin va den!! :)
Sen red ja båda hästarna i paddocken.
Hoppade 3 hinder som vi ställt ut. Gevalia va så galen asså hon FLÖG över dom där hindrena......hon va så glaaad !!!!!!!
Sen på kvällen åkte vi hem till Robert & Lotten & käkade pizza.
Ja & Filip & Calle hoppa studsmatta & spela fotboll.
Smilla lekte me Jon. Myysigt va d!!!
Ja hade jue min gamla ponny Blackie där....kul & klappa alla hennes hästar inte sett dom på länge...<3333

thonna

Ska tävla min 1:a tävling med Thonna & Gevlia 22-23 maj på Valsäng. Ska hoppa mountain horse cup. Jätte spänande att se hur d ska gå!

thonna

FINASTE PONNYSARNA PÅ JORDEN
NI GÖR MIG SÅ LYCKLIG, LÄGGA MUNNEN MOT ERA GOA MULAR ÄR UNDERBART. NÄR NI GNÄGGAR NÄR MAN KOMMER TILL STALLET FÅR MIG ATT MÅ BÄST<3333



thonna

Imon är det hoppträning för båda ponnysarna, första me Thonna..hehe spännande!!!
Gevalia känns jue riktigt taggad med;-) Tror ja...!!!!!

gevlia

gevalia

DAGENS NELLIE:

kläder: baggy loose jeans & randig tröjja & converse

parfym: naomi campbell

humör: svävar typ :)

älskar: ADAM LARSSON <3333

vill: 3 4 5 6 7 8 9 <33333

hoppas på: 3 4 5 6 7 8 9 <333333

ska: rida båda ponnysarna senare

längtar efter: älskling & tävlingen 22-23 maj

 



Måste jue ba visa er när min lilla syrra tävlade på Tjörns ridklubb.

Hon kom 2a.....jätte duktig va hon på den stora hästen. Venne va den hette, men skitsamma hon va ju sååå duktig asså!!!
Jenny hjälpte henne att ta dom smarta omhoppningsvägarna;-)
Hhihihihihihihi ;-)




 I SEE U



/ NELLISH <333


Kommentarer
Postat av: Felicia :)))

men guud så söt smilla eee!! :P

2010-05-10 @ 14:48:26
URL: http://feliciabjorklund.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejhej! Du har verkligen jätte fina ponnies!:) O du verkar väldigt snäll // Julia (Vet du känner inte mej men ville bah säja det)

2010-05-10 @ 19:18:38
Postat av: Emma

Heter parfymen sunset också? i såfall använder vi samma parffym ;D

2010-05-12 @ 21:25:07
URL: http://emmae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0