Börjar me nåt nytt idag!!!!!

DÅ JAG ÄLSKAR MUSIK, LYSSNAR ALWAYS PÅ MUSIC. SÅ SKA JAG BÖRJA ALLA INLÄGG MED ATT LÄGGA UT

DAGENS LÅT SOM JAG LYSSNAR MEST PÅ JUST DEN DAN.

SÅ KAN NI KLICKA PÅ DEN & BÖRJA LÄSA & RULLA NERÅT......FAST MED MUSIK PÅ - SAMMA SOM JAG LYSSNAR PÅ!!!

FAAAN VIKKEN BRA IDE ASSÅ!!!!!!



Såååå, en da te borta från denna veckan. Asså vädret ida e ju kata fucking strooooof eller????
Ska dra snart te stallet & rida Gevalia, hoppas det slutar att regna så vi kan rida ut hon & jag.

SKOLAN IDAG - VA HEEEELT SOM VANLIIIIIT......

ASSÅ DIGGAR LÅTEN SOM JA LAGT UT, GALET SÖWT E HON JENNIFER LOPEZ MED.

Längtar så te TORSDAG, kan inte tiden gå liiite snabbare tack.
Ska göra en kul sak på ONSDAG eftermidda me, så den dan kommer smällla högt kan ja lova er ;-)   hahahahaha



Min underbara ponny - gevalia - love u mesht



aaawww kolla på henna, söwta näsborrar jue ;-)



jenny på scarlet pimpinell....tror hon heter så ;-)



SNYGGA - OOOOO JAAAAAA !!!!!!!



OKEY.....VILKA ÄR DETTA DÅÅÅÅ????

KNÄPPOOOOOOO NELLIE B

AAAW DOM EKÄRA I VARANN - SÖWTA

MEN FATTA INTE VA DU MENA ME D SMS:et IDAG?? ASSÅ D JAG FICK I SKOLAN AV DIG........DU VET VEM DU E....

VA MENA DU?????



NELLIE BERNTSSON IDAG:

klädsel: Baggy loose jeans & randig tröjja
parfym: gucci, nån ny
håret: uppsatt i tofs, me lugg
skor: converse
skolväska: fred perry
ska: rida & träffa nåra i skärhamn ida
vill: att d ska bli onsdag & torsdag NUUUUU @@@@@@
saknar: Doris <333333

LÄGGER UPP LITE GAMLA FILMER SOM NI KAN KOLLA PÅ IGEN!!

 











 






HÄR KOMMER LÅTEN VASSEGOOOODA DÅ - GRYM ELLER GRYM??? SVAR GRYMMAST!!!



Som ja bloggat nu om i tiieeep 2 dar om massa roliga minnen från förra sommaren, så GLÖMDE ja lägga ut den ABSOLUT mesht spelade låten.
Ja & mina vänner lyssnade på denna hela sommaren.

Vassegooooda Jazmine Sullivan - dream big !!!!!!

GRYMMARE LÅT FINNS INTE PÅ PLANETEN, TYCKER JAG!!!!!





 / NELLIE B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0