Yiippeee - Grymme Träningsläger!!!!

Idag e jag ÖVERLYCKLIG asså :). Mami & papi berätta att jag fått plats på grymma Emma Emanuelsson`s träningsläger med Gevalia v 28!!!!
Lägret är i Lerum & är sö - torsd. 2 st tuffa tränings pass / dag.
Jag & Inez kommer att åka tillsamans, kommer att bli så roligt <3<3
 emma e
Sååå himla roligt - längtar som aaaaaaaaaawwww !!!!
Nu på Lördag hoppar jag i Billdal Sveland Cup.
Då hejjar vi på varann...eller;-)
 ja & alex ;-)

Ida ska ja va me en speciell person *hemlig*. Vi ska va själva & bara prata om allt....& bara typ va <3<3<3<3<3<3

Pratade om d igår......man får inte chansen - man tar den!!


Är så jäkla glad idag.....mår bäst just nu.
Känner på mig att jag & ******* kommer ha det mys ida!!

Ska träna markarbete för Camilla ikväll, grymmaste tränaren.
Serri asså - utan henne så hade ja never vart där ja e idag....på så kort tid. När ja tränade första gången så skena Gevalia runt i manegen & ja hade noll koll...d enda ja visste v att ja älska min ponny <3<3
Nu e vi ett team ja o hon - & vi kan lyckas!!!
 just me
Igår kväll ble ja as glad. De va en tjej - som i mina ögon e as duktig på ridning - en tjej som man kan se upp till - o lära sig av.
Hon kontaktade mig & sa att ja & min ponny gjort en otrolig utveckling. Att ja va duktig & hon trodde att ja & ponnyn skulle gå långt.
Serri....ja börja nästan gråta asså. Så jäkla snällt & ord ja tar till mig in i hjärtat.
Tack snälla fina du - vet att du läser här ibland <3<3<3<3<3
Sagoponny...a du vet ;-)
 fjortiizz;-)

På onsdag e det hoppträning för Camilla - grymt - grymt!!

Dagens Nellie B :

dagens klädsel: randig tröjja o jeans

dagens sms: kossa <3

dagens svar: muuuuuuu <3
dagens mys: jag & *******
dagens puss: ****
dagens läs detta: man får inte chansen, man tar den!
dagens hiss: Linn O <3
dagens diss: anonym fegis som kommenterar!
dagens hemlis: hemligt möte idag ;-) <3<3


Dagens bästaste blir idag: Linn Olsson på WinnieToo
 stilig <3


Dagens låt blir denna grymme: BÄÄÄST, oj,oj,oj

*NELLIE DREAM BIG *

 

/ Nelliieee  Berntsson  loves  ofc <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0