Nellie på söndag <3<3

Nu har ja ju inte bloggat nåt typ :( ajja bajja mej själv @@
Men asså helgen har ju vart galen typ.
Åkte ju astidit i Lördags, sen på Fredan va ja me Adam - han åkte hem typ kl 22.30 <3<3<3<3
Vi kolla på Luftslottet som sprängdes & sen käka vi fredagsmyys me revbens spjäll & kycling <3 M Y S <3
 love u

Sen sov Doris över hos mig Lö - Sö. Vi hade as myysit ju <3

Vart i stallet idag - vi red ut på våra ponnys, ja red barbacka & Gevalia va pigg som vanligt typ :) BUUUUUS PONNNIIIIII
Sen skulle vi ha stor städning i sadelkammaren - men lampan pajj, så vi såg typ inget - tröööööök @@



Nästa helg - eller a typ på Lördag ska jag tävla REG LB i Alingsås, ska bara hoppa 1 klass!!
Har aldrig vart där, men de ska va as fint!!!
Sen helgen efter det, ska jag hoppa förklassen i Billdal LB på söndan!!

Mycket tävlingar - men det e ju as kulish juuuuuu!!!!!!!

dagens nellie B:

dagens outfit: ridkläder
dagens humör: glad men trött aa
dagens sms: va mena du me d??????
dagens svar: melodifestivalen jue <3
dagens hiss: VÄDRET
dagens diss: att Gevalia stanna på LB n @
dagens detta skiter jag i:....aa typ inget
dagens läs detta: @@@@@

 me

Imon ska jag vara me Adam <3<3<3 lediga från skolan jue <3
Vi ska va hos mig & chilla & mysaa <3<3<3 aaaw <3

På tisd ska ja nog va me Alex palex - coolast i stan !!!!!
 <3<3

Ska träna för Camilla imon kväll & hoppträna på onsdag. Ska kanske med in & kolla på Inez när hon tränar fö Emma på onsdag kväll!!! Skojj!!

 naaw

LYSSNA PÅ DENNA DÅÅÅ - GRYYYYYM






Men Bloggishar mer sen dååååårååååååå!!

/ Nelliiiee

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan nt du å Alex kolla på våran träning på tisda? :D

2010-03-14 @ 17:04:13
Postat av: Nellan <3

hahah fille då ;)

2010-03-14 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0