Söndag med mig själv....

Så, då va söndan slut - göttish!!!
Har bara softat hela dan - o kämpat hela dan med min jädra förkylning.
Sen drog ja mamma o smilla o käkade - gott.
Hälsade på Gevalia i stallet med & gav henne & Iris morötter.
 me

Imon ere skola igen jue, hoppas ja känner mig bättre så att ja kan gå.....

På tisdag ska jag vara me Alex & vi ska chilla som vanligt <3<3<3<3<3
Ska kolla på innebandyträningen i skärhamn, tror jag...

Hela denna vekkan är pappa i Stockholm så vi är hemma själva - MYS <3<3<3<3

 me

Kollar på film nu - Angel...as tråkig jue.

Men ska kolla på en till sen, hoppas den e bättre.

På söndag ska jag tävla REG LB i Billdal - nice <3

Nellie VILL:

* att en person ringer
* ha top class
* må bra
* att alex ska äta grus @
* att 1000 personer ska läsa min blogg!!
* gå nolla nästa tävling

Allt från mig 4 u , over and out <3

ME, NELLIE BERNTSSON



/ NELLIIIEE B



Kommentarer
Postat av: N E L L I E K

ANGEL är bra men ledsam :(

2010-03-21 @ 20:33:20
URL: http://vardagochmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0