Sloooooow jaaaaaam dåråååå!!!

Nu va Nellie hemma igen.Kolla på träningen i Skärhamn me alex.
Tjejerna i fotbills laget höll på att dö typ när han kom in...hahaha ni e för roliga asså!!
Dom grejja o fixa sig såååå för Alex....hihi ;-)
Alex is a populair guy....hahaha
 kan man ju förstå

Love u Alex...d vet du <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Tack för en mysig dag - med mycket BILAR ;-) ;-)

Imon ere hoppträning för Camilla...hoppas det går bra.
Startlistorna ute för Trollhättan - startar som nummer 9 i båda klasserna...så hoppas att d e ett tur nummer!!
 ja igår

Saknat pappa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


 hallååååå!!!

Nu ska jag snart logga ut från MSN & kolla lite på tv. Pappa kommer hem sent
ikväll..från Tyskland.
Mamma ska hämta han sent..så ja kommer va själv hemma.
Hoppas d inte finns nåra spöken;-)

Okey tjejer.....jag e ju Alex bästa vän.

Så ni får fjäska för mig om ni vill ha han....mohahahaha...mohahaha
mohahaha mohhahahaha ;-) ;-) ;-)

* TACK SNÄLLA FINA NATHALYA FÖR DENNA FINA LÅTEN HONS SKICKA TILL MIG PÅ PM PÅ BDB - SNÄLLT AV DIG <3<3<3<3<3

http://www.youtube.com/watch?v=KHvRPXcGs5k

PUSS PÅ ER ALLA SÖTISHAR.......

Tänk på detta: Om kärleken blir enkel...så är det inte rätt;-)

/ Nellliiee




                                                                                                                                                                    





Kommentarer
Postat av: Nathalya

Puss ! (L)

2010-03-02 @ 20:12:10
Postat av: Anonym

ska du på skärhamns disco? :) :) :)

2010-03-02 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0