Simhallish med skolish idagish

Simhallen & Nellie e inte vänner!!!!!!!!!! @@@;-)
MEN AS KORT DAG JUE!!!!!!!!



Smillis o ja gick loss me kameran idag!!


aaw min söta syrra - som e aas jobbig - men söt <3


knäppo jag......waz up??...haha

DAGENS NELLIE B:

jeans: sjöbarn

hoodie: geggamojja

skor: converse

väst: kingsland

väska: fred perry

Nellie`s dag so far:

Sms: Jag kan fråga dig här & nu..vill du bli ihop nellie?? <3

Msn: nåra olika

Busigaste: Elin som putta i mig i bassängen @@@

Snällaste: Hela klassen - love till er <3<3

Ätit: macka typ / drikka

Saknat: pappa :(

EN SAK SOM FÅR MIG ATT MÅ BÄÄST <3

Igår så red ja för första gången ut Gevalia själv. Asså hon va så snäll, kunde rida henne på lång tygel & vi mötte både bilar & moppar typ.

Hon va super lugn o såå fiin. Asså nä ja fick henne kunde man knapt ruda ut henne för hon ba ställde sig.....hon e sjukt fin nu min ponny!!!

GEVALIA - JAG ÄLSKAR DIG - SKA KÄMPA FÖR ATT ALLTID FÅ HA KVAR DIG SOM MIN PONNY!

kärlek
Ida ere hopp training fö bästa CAMILLA!!
Yess har längtat som 17:on...
Behövs en bra träning nu, hoppar ju 2 LB klasser på sönd!

NOLLA   NOLLA   NOLLA   NOLLA   NOLLA  NOLLLA
Kom igen nu Gevalia...nu sätter vi nollan i helgen!!

E så galet lykklig idag :) Massa roliga saker!!
Hade så kul me Alex igår..asså ni som inte känner han kan aldrig fatta hur sjuk humor han har....hahaha asså dom sjukaste skämten drar han.

Sen visa Adde mig en kulish grejj på msn igår...en sak som en person hade skrivit....asså....ja skratta så ja grät....hahahaha

NELLIE`S VECKA

ons: hoppträning

tors: massa läxa & rida Gevalia

fre: ska va me *****, vi drar hem to me. Gevalia vila

lörd: stallet, ska fixxa fö tävling, rida gevalia

sönd: Tävling hela dan, me inez & doris <3<3 KUL!!!!

Sen bjuder ja på denna, (smilla filmar) hahahaha



/ Nellish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0