Nellie på en vanlig Onsdaaaa!!!

Nu har jag vart as dålig jue på att blogga.
Ajja bajja mig - fyy skäms Nellie @@@
Men va me Alex & Adde igår, vi käka i Skärhamn, sen drog vi & kolla på en träning.
Sen drog ja till stallet & red ut med Inez, vi red ner till havet, såå sjukt härligt att de e ljust ute nu kl 7 på kvällen typ jue<3


Idag är det hoppträning för Camilla - grymt!!
Ska provhoppa med sporrar - får se om ja sitter kvar!!! ;-)
Serri nu, mamma jobbar på Lördag, så jag & pappa ska åka till Alingsås på tävlingen själva!!
Aaaaaw...sötish pappa & jag!! Hihihi...får se hur d går ;-)


DAGENS NELLIE B :
dagens outfit: baggy loose jeans & puma tröjja
dagens sms: men du e ju sjuuuukt fiiiin @@
dagens svar ;(
dagens hiss: hoppträningen såklart
dagens diss: till 2 fjantiga igår
dagens läs detta: asså..börjar tröttna
dagens detta skiter jag i: ett sms ja fick inatt @@
dagens låt: keri hilson & timbaland.bäddar in den sist!


Hoppas det går bta nu i helgen asså. Ska ju bara hoppa 1 klass nu.
Men det är ju bara LB  LA  MSV, så det är ju riktigt duktiga tjejer som hoppar LB, som sen ska hoppa LA.....men, men...öva..öva!!!!
Lite mysigt endå att ja & papi ska åka själva...hihi <3<3<3<3<3

ÄLSKAR DIG PAPPA FÖR ATT DU E MIN PAPI & ALLTID STÄLER UPP PÅ MEJ O GEVALIA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 PAPI

Sitter nu & gör matte läxan...svååårt jue. Men ska fixa d ;-)
Tycker matte e liite svårt, men ska fixxa de - utan hjälp@

Skolan va trök idag jue - som vanlit.
Hände inget kul alls, va nån basket turnering, men ja kan inte spela basket, så ja e itte me.

ÅÅÅÅÅhh längtar till helgen såååå mycket nu. Helg e det bästa som finns, Att bara mysa & chilla.
E as trött nu...fattar inte vaffö??


Fått 3 frågaor på PM...knas frågor?? Men, men...ja svarar!!

* e du & gustav oväner?? pratar ni o så?? ba undra??
svar: Jag & Gustav är vänner ja!! Vi ringer varandra o så (senast igår), messar & pratar!!!!

* vem e din bästa vän nellie?? :)
svar: Alex, Alex, Alex, Alex

* e du kär i nån???
svar: mmm


Fan har börjat tröttna på min egna blogg....venne..käns så!
Funderar på att ta bort den nu. Har haft den ett tag nu..o så.
Venne....känns ba så just nu!!

Denna e sååå gryym asså - har den i bilen jue - GRYYYM!



/ nelliiee 

Kommentarer
Postat av: bratt

Hoppas att du inte tar bort bloggen:( Den är grym!(A

Men vilket lag tittade du på???

2010-03-17 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0