Nellie bloggishar

Chooooo på er allihopa!!!! Göööö ni dåååååå???

Ida har ja vart me Adam <3, vi åkte till Kungälv till 3 hästar & köpte sporrar till mig som ja skall prova att tävla med, en sån snällare kul sporre. Får se om det funkar på fröken Gevalia?! ;-)
Sen hittade vi väärldens fiiinaste Catago röda benskydd till henne med. Hon har ju så små ben, så vi hittar typ aldri nåra, men dessa var shettis stolek, så dom kommer passa as bra jue <3<3
Köpte osså B - vitamin, behövs nu!!!

 me <3

Sen käka vi på mc donald´s i Kungälv - gött!!

Sen åkte vi hem & myste på mitt rum jag & älskling <3<3<3

Myyyyysiiiig dag  - kan ja lova. Vi har d bääst<3

NELLIE <3 ADAM = SANT <3

 AAAW

Snart ska jag,inez & doris dra & träna markarbete för Camilla - grym träning!!

Imon blire Alex, ska tjata på han att vi ska dra & kolla på innebandy träningen & fotrbollen i Skärhamn.

Så alla brudar - glöm itte fixxa er nu ifall Alex kommer;-)

hahahahahaha ;-)

 het!!
Lägger ut denna låten till Adam - för att han älskar den mer än allt;-)

* bby this is my time to spend  and i cant be no one else*



<3

/ Nelliiee B

Kommentarer
Postat av: förvirrad flicka;)

Vilket lag???? inte 98:orn dom suger

2010-03-15 @ 18:52:36
Postat av: Nellan <3

eee vi fixar oss inte för alex !!!!

2010-03-15 @ 18:58:35
Postat av: Fille

Aah då får man väl fixa sig lite extra dåe!xD <3<3

2010-03-16 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0