Men heeeej!!!!!!

Nu vare torsdaaa - & veckan e typ nästan sluuut. Yessss.
Va på akvarellmuset idag - va helt ok - fast endå trök ;-) haha
Skolan va chill - heeeelt som vaaanliiiit ;-)
Ska plugga lite läxa nu & sen blire stallet när mami slutar jobbet.
Red i manegen igår kväll, Gevalia va riktigt fin asså. Va många som red igår kväll, va säkert typ 5 st i manegen. Men d gick bra :)
 

Ida ska jag försöka hinna skritta ut henne bara...innan de blir så mörkt...

Fick reda på att 1:a klassen startar kl 08.00 i Billdal - my gooood.

Måste va där kl 7, typ va i stallet kl 05......TRÖTT eh JAAA??!! ;-)

Men, men.....har man B ponny & hopar 1:a klassen så e de ju så.



Dagens Nellie B :

dagens outfit: jeans & tröjja & linne
dagens köp: vita Converse
dagens kyss: den snodde Adam <3 såklart!
dagens sms: men nelliiieee snääälllaaa, ja ber dig <3
dagens svar: sluta be @
dagens hiss: till mitt liv
dagens diss: att de e så tidit i Billdal
dagens detta skiter jag i : ******
dagens läs detta: boka en tid...hahahaha ;-)

fått nåra mer frågor på PM på bdb..fattar inte grejjen men ok då;-)

* men hur ska ni ha d du & adam??

svar: vi ska ha det jättebra & bättre än bäst;-)

* ska du hoppa alla deltävlingar i sveland??

svar: ja..det ska jag!!!!!

* hur orkar du blogga??

svar: d undrar ja me ibland ;-)

* hur många har du på msn?? ba undra!!!! :)

svar: typ ca 150 st

* hejj nelli. ja vet en i min klass som e kär i dej!! haha!!
svar: Ok!! hälsa;-)
* nellie din kille e as snygg!!
svar: KLART - va annars!!!



Så de blev ett par vita converse till mig då - såå nice <3<3

men ska inte använda dom än - blir ju såå smutsiga AAA!!!

Love till min Kingsland väst - ska börja använda den snart i skolan. Men e lite rädd om den, då den e as dyyr ju. Får lix itte en ny om den pajjar:(



Nu är det snart modevisning i Skärhamn på akvarellmuset. 220 biljetter ska släppas snart.Mamma sa att det va as många som stod typ på kö fö att få biljett. Kommer bli as kul jue, Sjöbarn brukar ju äga me sina ingångar jue <3

Men serri lyssna på denna - GAALET BRAAAAA

Rhianna ÄGER mesht ju - oj  oj oj oj  oj Come on Rude Boy





p.s Nellie e kääääär......

Jag e jag, du e du, vi e vi - du blir aldrig jag!!!!!!

/ Nelliiee  Berntsson

Kommentarer
Postat av: Emilanna

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 15:28:20
URL: http://emilanna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0