Mååår såååå bra nu :)

Dagens bästaste:

Adam Larsson - för att du e helt galet bra, när du e på rätt humör;-)
Du e sjukt rolig & får mig always att skratta...;-)
Älskar dig mest <3
 <3

Är så otroligt lycklig just nu - käns som ja kan flyga typ!!
Mami o papi  e bara bäst, Gevalia går så sjuukt bra nu. Känns som allt släppt me henne nu...& vi bara flyger över hindrena.
Alla mina vänner e underbara & känns som vi kommer ha så mycke kul nu framåt <3
Adam & ja e galet in love <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Tävling till helgen.....ja ALLT E BÄST JUST NU <3

Nellie mår bra.........
 glad

10 saker ni inte visste om mig:

* Att jag har ett JÄKLA humör
* Att ja kan va svartsjuk
* Att ja blir lessen när folk tror illa om mig
* Att ja har galet mycket jeans
* Att jag ÄLSKAR skor <3<3
* Att jag vara vart kär på riktigt 2 gånger
* Att jag mår illa innan jag ska in på banan
* Att min bästa kompis är Alex <3
* Att min bästa tjej kompis just nu e Inez,Doris & Nellan
* Att jag ALDRIG vill sälja Gevalia


Måste bara skriva nåt kul:
Ja o Nellan = Nellie & Nellie på Tjörn;-) vi har blivit så galet bra vänner nu asså.
Vi har tjafsat ibland som alla kan - men nu e det riktigt bra asså-
Love till henne igen......<3<3<3<3
 aaw <3

Nu ska ja va me Doris -Godis. Sötaste i stan.
Fick reda på nu att hon osså ska med på Emma lägret v 28 med sin Noppe. Fatta va kul vi kommer ha vi 3 & alla andra tjejer där.
En kväll åker alla själva in till Göteborg till Liseberg!!!!


Ni som gillar mig & känner mig - vet vem ja e.
I love u...nellan, adde, proppen, alex, elin, anton, gustav, mirris, tilde, inez, doris, linn.....säkert många ja glömt...men ni vet vikka ni e....

/ Nelliiee B




Kommentarer
Postat av: Nellan

JAG ÄLSKAR DIG SYSTER <3

2010-03-10 @ 15:25:40
URL: http://duvetnellie.soclog.se
Postat av: Proppen<33

puss på dig bby<33



tack tack<3

2010-03-10 @ 16:14:24
URL: http://duvetnellie.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0