Ibland ere inte kul

Hoppträningen igår för Camilla va typ heelt galen.
Inte min tränare utan min ponny.
Först la hon tungan över bettet & va heelt tokpigg.
Sen fick vi rätt på d...men endå.
Hon e sur & grinig - o överpigg.

Känns som jag försöker att gö allt rätt, men det blir endå fel typ.
Camilla stöttar mig endå & e snäll o så.
Men Gevalia e en häxan surtant nu :(

Kolla detta...blev en del stopp igår, men JAG satt kvar.
Asså hon skulle inte få av mig @@
 knäppo

Hoppas det går bra nu i Alingsås på Lördag.

Känner mig taggad som sjutton asså - vill sååå gärna gå nolla i den klassen o ska gö allt för att gö d ;-)

DAGENS NELLIE B:

dagens outfit: söndriga jeans & randig tröjja
dagens sms: hejjar du på mig på bsketfinalen imon bby <3?
dagens svar: inga konstigheter!!!
dagens diss: till att en person får mig att må dåligt
dagens hiss: till Linn H
dagens läs detta: what goes around comes around
dagens dröm: en nolla i LB:n
dagens vill: bara må bra <3<3



Dagens snällaste:

Heeelt klart Linn H, för att hon e en bra kompis & som ställer upp på mig när ja behöver hjälp <3<3<3<3<3

Uppskattas heeelt klart gumssiiiii <3<3<3<3<3

Ska nog dra hem till Inez snart. Men måste göra läxan först sa mamma ba & käka nåt jue <3<3

Idag ska Gevalia vila, så jag drar hem sen & bara chillar.
Imon ska jag rida ut Gevalia & fixxa henne för tävlingen på Lördag.
Är hemma rätt tidit igen jue för jag startar kl 09.00.
Har start nummer 12 i min klass - hejja - hejja - hejja



BLOGGAR SEN, MÅR INTE SÅ BRA IDAG, SÅ JAG FÅR SE OM JAG KÄNNER FÖR DET :(

/ NELLIIEEE





Kommentarer
Postat av: Nellan <3

äällsssskling <3

2010-03-18 @ 16:43:09
Postat av: Anonym

1 fråga:

Hur många frågar chans på dig varje dag...?

..borde vara många...<33

2010-11-04 @ 15:40:29
Postat av: Anonym

1 fråga:

Hur många frågar chans på dig varje dag...?

..borde vara många...<33

2010-11-04 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0