Dagens me.....

dagens klädsel: jeans o randig tröjja
dagens sms: tänker på oss <3<3
dagens svar: det gör inte jag @
dagens snällaste: Tilde <3
dagens elakaste: - - - - @@

HOPPTRÄNINGEN IGÅR:

haha..nellan hängde med på min träning igår. GEVALIA var GALEEEEEN, seriöst - helt crazy. Hon va såå överpigg - fast ja typ ridit mån, o tisd???

Hon va GALEN TYP??? Red väl okey sista 20 min - men innan dess så typ va det en kamp o bara hålla sig kvar på ryggen ;-)

 buuuusig

Idag ska jag rida henne ordentligt i manegen - så att hon blir riktigt trött @
Imon blire disco med ALEX - ska bli galet kul!!
Ska bli kul att träffa alla goa bdb tjejer <3<3<3<3<3<3<3<3<3



DAGENS LÅT - HELT KLART DENNA LÅTEN <3<3<3
 LYSSNA & NJUUUUUT!!!!!!!





HEJDÅÅÅÅ / NELLIIEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0