Alex gästbloggar på min blogg;-)

Bad Alex att gäst blogga på min blogg, kul idag då det ligger uppe i 590 läsare NU.
Då svara han: men ork xd ;-)
 - Men skriv nåt om mig, Nellie...va du vill <3<3<3<3

Så nu kommer Alex på Nellie`s blogg. Han gör det med storm, han gör det med klass...han gäst bloggar nu på min egna blogg....håll i er, det är 2 ord från hans penna:


TOP CLASS   <3 / ALEX

Ja..man får tacka...Alex...det var stort av dig att BLOGGA på min blogg med 2 ord som beskriver mig;-) XD



Nu ska jag lägga mig i sängen med datan på magen & kolla på Tv.

Är heeelt tagen efter Alex gästbloggning på min blogg.
Hur ska ja nånsin kuna toppa detta...hahaha hihihi hohohoho xd

/ Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0