Vänner....

Vänner.....okey. Nån ville att ja skulle skriva om vänskap - vänner.
Ska fösöka gö ett lång inlägg.....mama kan ja inte fråga fö dom e inte hemma....så ni får stå ut me stavning;-)

V   Ä   N   N   E   R     !   !

Så här tykker ja. Ja har många vänner. Fast endå inte.
Ja har många såna där vanliga vänner som man e kompis me på datan o sådär. Som man lixom får komentarer av o så.
Men saknar RIKTIGT nära vänner.
Som finns always.
Ja har väner som ja ALDRIG vart hema hos....fast som endå räknas som mina VÄNNER??!!
Asså....vänner som gjort massa me mej...men ja får aldri fråga tebaka om ja vill göra nåt me henne??
De e tråkit :(
Vänner e såna som komer fram o säger grattis på tävling o verkligen menar s.
Vänner e såna som vill göra saker me mig på riktigt.
Vänner e såna som frågar MIG om ja vill gå på disco me dom.
Så att man käner att...shit hon tykker om att va me mej. För att ja e ja.
Vänner e såna som om typ doms mama frågar typ:
- ta me dig en kompis.....
Då ska dom tänka på MIG & vilja ha me mig.

Om ja ska va ärlig...så händer det SÄLLAN  :(
Så frågan e.....har ja många vänner???



Asså svårt att föklara....men känns så.
Ja har vänner som tycker att dom e mina VÄNNER.
Men som jag ALDRIG får känslan av att dom vill hitta på nåt me mej.
Men om ja ska ha nåt hemma hos mej...typ film kväll..eller nåt...då jädrar ska det vara vänner;-)

Ne...d håller inte.
De e inte vänskap fö mej.
Vänner...ska man vara jämt. Även om man har stökit rum, kära i samma kille,håller på me sama sport............sån vän har ja inte ida :(

  

Men jag har mig själv....som jag e.
Ja har min familj  mina underbara ponnys.

Så.....det är va ja tykker om vänner.



Nellie just NU:

sms: alex & gurra
msn: offline
humör: piss
vill: vet inte längre
hoppas: på att sommaren blir lugn <3
på mig: jogging & linne

 

/ Nellish




Kommentarer
Postat av: josephine<33 svar

Sötnosen nellie berntsson, jag har frågta dig många gånger om vi ska göra någor någon dag juh?

Du ska inta känna så du mår ju dåligt av det hela!!

jAG FINNS ALLTID för dig om du skulle vilja något UTAn filmkväll hos dig!!

Jag vill dig väl! och vill absolut inte att du ska må PISS!!

Förut var du den GLAD SMARALLIGA tjejen va det nu.

Du har lika många vänner som då! Gmn finna alltid hos dig! Och kommer fråga dig om vi ska hitta på något någon dag till det blir så, vill verkligen lära känna dig!!

Puwwzz på dig ÄLSKLINGEN Nellie <33



// Josephine

2010-06-12 @ 20:52:18
URL: http://josephinepennborn.blogg.se/
Postat av: Tilde

Finns alltid hos dig gmn ♥



VI HAR ALLTID KUL!!!!!!! ILU <3:)

2010-06-12 @ 22:22:17
Postat av: Felicia :))

Asså gmn ja vet nt hur du tycker att ja e men ja vill alltid va me dig<3 Ja har aldrig frågat om du vill gå på disco för att ja trodde att du nt vill gå me mig :/ Men när du ringde mig o fråga om ja ville gå på häggvall discot me mig... ja då blev ja så jävla gla asså för ja har alltid trott att ja va ba en son ven som du snackar me på datan typ <3 Ja vill dig alltid väl gm d skaru veta!! Men ja har d nt så lätt nu fö d e många som ja trodde va mina vänner som lixom har ljugit:( finns du då för mig??

<333

2010-06-13 @ 12:26:04
Postat av: AlexD

I want more people like U on Earth .. (L)

2010-06-13 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0