Hejj på er dåååå <33

Sååå...gomorron...eller nu e de gomiddag..men lägger ut detta senare.
Heereeeguuud va ja e trött nu asså. Klockan e typ 06.15...sov som en bumbi björn inatt asså.
Alla spänningar & allt ba släppt nu efter helgen.
Ba jobbit att tävla 1 ponnys i 2 dar i 4 klasser. Sen hoppa 2 stycken..aa man blir trött asså ;-)

thonna

Man har så mycket man vill lixom....massa känslor. Tror att de e svårt att föklara...om man spelat typ fotboll e man lag. Man gör sitt jobb lixom. Här kan ju hästen gö sitt jobb, men ja tabba d. Eller tvertom att ja gö mitt jobb...så dummar sig hästen :( MAN kan ALDRIG veta.

thonna

SEN ALLA SOM FOTAT MIG HAR NI NÅT BRA KORT KAN NI LA MAILA DOM TILL MIN MAIL: [email protected]

 thonna

Men lägger detta i sparat...& fortsätter sen när ja kommer hem.

åh bääst

SKOLAN, KORT DAG..TACK & LOOOOV.

E sååå sjukt trött ida asså kan ja lova.
Mina Tretorn pajja igår igen...andra gången nu :(
Världens sämsta stövel, som e typ as dyr..4000:-
Men skönare går inte att hitta. Vill bara ha Tretorn.

Love till mina Tretorn!!

Så va händer idà då. Ska iväg på en sak me papi...hihi
Inget stallet idag. Mamma fixxa dom på morronen. Så idà e ja hästfri.



Dagens Nellie:

kläder: jeans & puma tröjja
humör: T R Ö T T, men glad
dagens sms: du kan aldrig fatta....
dagens svar: nej....
dagens hiss: får Jenny fö igår, vi har sjukt kul ihop du & jag gmn ;-)
dagens diss: men inget.....



jenny me underbart fina sagoponnyn Bella. kolla bara färgen...me like.

aaaw

Nu ska ja käka mat, e faktiskt hungrig.
Tack alla snälla ni för era komentarer om att ja o ponnysarna e duktiga.
Linn, Elvira, Anna, Carro....a ALLA ni som kommnetarat, de betyder FAN as mykke ska ni veta.

Asså ja kämpar så fö detta...inte fö att vinna utan för att det bara ska funka mellam mej o mina ponnys. Nu va d min tur denna helgen.
Nu e ja sjukt taggad......nu jädrar säger ja bara.

NU TAR VI DOM BRUDAR ;-)

brudarna

/ Nellish


Kommentarer
Postat av: josephine<33

Nellie <3

har du fått röda treton nu!?

Kram Josephine (LL)

2010-06-07 @ 21:07:09
URL: http://josephinepennborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0