Hej & Hå...lalala

Åhh fint väder på midsommar!! Underbart!!!
E hemma me papi & Smilla då mami jobbar.
Vi hare as mywsit, kan ja lova!!
Skall till stallet sen & rida min underbara ponnys.
Fått nåra söta midsommar sms från underbara vänner.

HOPPAS ALL NI FÅR EN UNDERBAR MIDSOMMAR. PUSSA & KRAMA NÅN NI TYCKER OM.

SJÄLV SKA JA LÄGGA 7 SORTERS BLOMMOR UNDER KUDDEN & DRÖMMA OM MIN PRINS...



DAGENS MIDSOMMAR NELLIE:

kläder: rikläder...hahaha
parfym: clean
humör: saknar adam
hoppas: på att dan ska bli bra
kan: rida



Nepp...nu ska ja ut & plocka blommor & sen ska jag åka & rida min tjejer.

HA EN JÄTTEBRA DAG ALLA NI, PUSS & KRAM, SKUMBANAN


/ NELLIE BERNTSSON


Kommentarer
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Ha en riktigt skön midsommar hela familjen

önskar Wwwwoooooorrrrffffarrr o Mmmmooooommmmmmoooo

2010-06-25 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0