Ledig idag !!!!

Men HEEEEEEJ alla ni !!!!!

Ida e jag ledig från skolan - why???....haha hemligt uppdrag hade jag idag!! Värsta grejjen på gång jue !!
Men ja va duktig, va i stallet 05.30, så nu är dom klara för idag.
Adam kommer hem till mig efter skolan, så vi ska slappa på altan & sola oss & dricka smoothie <33  YAMMI !!!!

Massa frågor, på kommentarer & pm på bdb.
Svaren kommer. Men först bilder från igår :)



Gevalia & jag flyger fram...min prinsessa.





koncentrerad......






åh...hopp....




ja & min busiga ponny Gevalia






älskar bilden.....







Kristian pratar me mig om banan. Haha..kolla vi har samma tröjja ja & han.





Hon e riktigt fin asså, ponnyn inte jag ;-)



fina tjejjen <333

 





Thonna va oxå med klart <33





Just me on my horse.....


Träningen gick riktigt bra. Första gruppen va ja ensam tjej bland 3 killar.
Liite ovanligt - ofta tvärtom!!

Andra gruppen va vi bara brudar!!!!

Både Gevalia & Thonna va riktigt nice & trevliga. Gevalia hade liite ont av värmen, men kämpa på bra endå.



Thonna


Så..nåra frågor har kommit in:

Rider du båda dina ponnys i samma sadel, din prestige??
svar: just nu ja, har en pessoa till Thonna, men trivs bäst i min prestige.
Den sitter bra på båda 2.

Varför rider du Thonna på stång, Jenny red på pelham??
svar: För att ja e inte Jenny. Ponnyn är stark, jag är liten.
Jag tycker hon är lugnare & lydigare på stången, just NU.

Vad har du för tävlingar på gång?
svar: Tjörnhoppet med båda 2.
19 Juni mountain horse i askim med båda 2.
22-23 juli varbergshoppet med båda 2.

Hej nellie, läser din blogg, den e grym. Men hur e du som vän?
svar: hmm...får du nog fråga mina vänner.
Ja gör allt för mina nära <3333

Tja nelson - händer då???
svar: Massa kul!!!!!

Hej du! vaffö hade avenue modeller ringt??
svar:...haha undra d du ;-)

Hej nellie ja heter amanda e född 97 din blogg - den äger. Du verkar as schysst ville att du skulle veta d.
svar: aaaaw va snäll du e....blir jätteglad!!!








Dagens Nellie:

kläder: jeans shorts & svart linne, barfota
humör: jävligt nice
parfym : mammas clean
dagens hiss: dagens händelse !!!!
dagens diss: en kille från skolan som tyka sig igår.....@@ TRÖTT PÅ DIG.





Men bloggar mer sen.......nu kommer älskling.....mywsa nu


 

/ nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0