TRALLA LAAAA TJALLA LAAA

Sååå då va det över då, skolan asså. Gött.
Ja va nog den enda tjejen på skolan som INTE hade klänning eller kjol. hahaha
Alla tjejer va så fina i sin aklänningar med blommor & så...men asså det funkar inte på mig.
Brukar skojja me Adam om d...hahah jag i klänning??

N         O          T



Fan saknar BBY :(...fick massa sms på skolavslutningen....åh 2 dagar känns som 100 år - seriöst.

Imon...blire rida 3 ponnys, ska passa Mire, Anna & Smilla..söta tjejer!!
Papi skall till Paris så han blir borta typ as länge jue......trök.

Hoppas dena veckan går FORT..då massa kul händer i helgen. Adam, Jenny, Tävling, Rida.....massa najs.


me

Alla vänner som går upp till HÄGGVALL nu. Ni e mina vänner all over ska ni veta....ha de så bra nu tjejer & killar!!

Här får ni en puss av mig:



Mwn ska hoppa i sängen nu....ha d



men måste visa min syrra...de va henes 1a skolavslutning, kolla va fin hon va....aaaw

aaaw

 

 

/ NELLIE BERNTSSON, VEM ANNARS???

 


Kommentarer
Postat av: proppen<33

Här får du en pussa av mig<3<3<3

2010-06-16 @ 10:44:17
Postat av: nellie k

PUSS PÅ DIG MED SÖTIS <333

2010-06-16 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0