Sommaren e kort - NOOOOOOT

Tja...gö ni då??
Dagen vart as chill me Jenny hela dan.
Vi red ut mina älsklingar & så.
Sen till klubben för att kolla på Smillas asvlutning på hennes ridläger.
Dukti Smilla som hoppade!!!!

Ikväll blire chill....ska ba slappa me mami & papi.
Gött.
Imon ska ja upp tidit & möta Agnes i stallet.
Vi ska rida bort te Kristian & träna markarbete för han på morgonen.
Ska rida med Thonnis.



aaw titta min fina ponny. Thonnis

Fick ett låååångt fint sms idag av en äldre tjej som rider på hög nivå.
Hon skrev att hon tyckte ja va duktig & hade gjort en jädra utveckling på kort tid.

Du som skrivit detta läser min blogg. T A C K.
Du vet att ja blir så as glad över det & kommer kämpa ännu mer nu.

Som ja sagt innan, only the sky is the limit

 




Syrran, du va as duktig idag ska du veta

*stolt*

smilla

Nu till sist en LÅT till mina brudar!!!

Obs: REFRÄNGEN !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0