Ibland blir man extra glad......lalala

Ibland blir man extra glad..när stora grymma tjejer tycker jag eller mina ponnys e duktiga eller fina.
Fö de e så d e. Man ser lixom upp te dom & att dom e duktiga & hoppas själv kunna bli så bra som dom.

Som Linn Olsson som skrev att Gevalia va en super ponny, som hon själv hade kunnat tänka sig om hon va liten då klart;-)

http://schalalaaolsson.blogg.se/

Sen såklart blir man ju super duper lycklig när denna över duktiga tjejen me sin STORA blogg länkar till min & lägger ut kort på mig & Thonna :)
Kolla hennes ponny Ragge - galet FIN <3333

http://ponnyochryttare.blogg.se/



Kolla ponnyn....ojojojojoj Galet fin & ryttaren med ;-)
Love till din klästil by the way ;-)

Nu ska ja kämpa ännu mer för att bli ännu bättre.

Red Thonna idag på halsförängare, gick så sjukt bra.
Red lite tempoväxlingar i trav & galopp...så att hon lixom lyssna på mig.
Tillslut slappna hon av & gick sjukt bra.
Red på 2 stora volter & på fyrkanten i båda varven.

Duktii ponny.





















Kan ju inte annat än säga att jag ÄLSKAR mina 2 tjejer.
E så taggad nu asså.

Planen för imon är att rida ut båda 2 i skogen, i härlig skritt & bara mysa av att d e midsommar!!!



Sen, Elvira sötis....du e alltid snäll mot mig & så.
Galet duktig e du & dina ponnys. Din sits är att DÖ för ;-)

 elvira


/ Nellish



Kommentarer
Postat av: lisa

Du är så galet söt och snäll nellie!<3

du rider sjukt bra med du kommer lyckas inget tvivel om den saken!

2010-06-24 @ 22:07:30
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Linn Olsson

Sötnos, det är väl det vi äldre är till för?;)

Peppa och pusha sånna som dej, jag vet precis som Lisa säger att du kommer lyckas. Fortsätt som du gör så ska du se att du kommer ligga MIL före i utvecklingen mot dom som får färdiga enkla B-ponnys som bara är att styra runt på. Kanske vinner dom mer nu, men inte sen :)



Kämpa på gumman, du är värd all framgång!:)



Kram Linn

2010-06-24 @ 22:20:05
URL: http://schalalaaolsson.blogg.se/
Postat av: Elvira Henningsson

Kan inte annat än att hålla med tjejerna ovänför :)

2010-06-25 @ 01:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0