Gevalia....min Gevalia

Gomorron på er då!!
Sovit gott??  D har inte jag...tyvärr. Av olika anledningar...som 1 person vet.
Så va händer ida då??
Ska bort te stallet me hela familjen & nåra mer...agnes kommer oxå tror jag.
Vi ska stängsla nya hagar till ponnysarna.
Sen grilla korv o så...myys.
Blir nog en chill dag...Nellie goes bonde!!!!

Men ska låta mina brudar vila idag & rida ut Mirja!!

aaaw

E fortfarande såå glad över igår & min drömponny Gevalia...som är klart den snyggaste B ponnyn ever!



 



Såå rätt av Linn.
Gevalia e fan ingen åka me ponny. Jag har fasiken fått lära mig rida på henne. Legat mer på backen än nån annan.
Läromästare...javisst. Men sjukt svår.
Ingen sån som an sätter sig bara på o åker me.....du får RIDA om du ska komma nånstans.

DET HAR JAG GJORT.....jag har lipat & lipat & lipat...brytit ihop på hennes rygg då d inte funkat.
Tro mig.
Finns såna som får ponnys så bara går d bra....hej o hå.
Men Gevalia...ne, ne...där har ja tuggat grus kan ja lova.

Men NU....jädrar....nu kan inget klå oss.
Jo..okey då...söta Blåklintens Adam..den ponnyn...e gevalia väldit kär i & låter han vinna ;-)



Men ska käka frukost nu....tar massa kort ida & bloggar mer när ja kommer hem....

Love u

/ nellish


Kommentarer
Postat av: Ella

nice hopp<3

2010-06-20 @ 12:14:10
Postat av: Anonym

vart står din häst någonstans?^^

2010-06-20 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0