Charåååå

Jag älskar dig...



Adam <3 Nellie


Svar på mer frågor - KUL!!!!!!!

2 Fråga
1 vad är det värsta som har hänt när du har ramlat av hästarna?
2 vart ligger det stallet du har hästarna nu? =)

1: Det var nog på Tjörnhoppet när Gevalia stanna in i kombinationen & jag ramla av & hon trampa mig illa på handen. Sekunden efter skulle jag upp på Thonna & ta emot 1:a pris i LB:n.
Det gjorde så galet ont att ja fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka istälet för att va glad över min vinst.
Det sved & pappa & mamma va rädd för att nåt var brutet.
Sen blev handen/armen blå.
Inget farligt om man jämför me andra...men endå :(

2: Det ligger nästan bravid golfbanan på Tjörn. Rävlanda. Den stora svarta gården brevid golfbanan.
DRÖMSTÄLLET på jorden!!!!


/ nellish


Kommentarer
Postat av: lisa

Okej Ajj det borde ha gjort ont men tur att inget var brutet ;)

Okej då vet jaag ;))

2010-06-28 @ 13:28:39
URL: http://myphotobook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0