Brännboll & bullar ;-)

Så vare tisda nurå. Gott..elle naaa. Segt passar bättre.
Ida vilar mina brudar, gottar sig i hagen...aaaw sötisar.
Ska te skolan ikväll & spela brännboll.
Ingen träning denna veckan då bäbisarna gått hela helgen, bättre än bäst gick dom jue med!!!

Kul att man va me i St tidningen ida me ;-) hihihi.

Okey...då har ja bestämt mig, det blir röda Tretorn nu. Får dom i nästa vecka!!

Galet coola asså. Inte sååå många som har dom.

Svarta, blå har ju typ många på tävlingar o så, men röda e fortfarande liite ovanlit!!

Tävlar ju alltid i rött & blått..så d blir snajjsigt!!


gevalia

Sååå gott nu att a en ledig helg asså.
Ska verkligen INTE göra nåt. Bara ta d chill. Rida ut ponnysarna.
Eller förresten...vi ska ju flytta våra ponnys till helgen.
Hahaha d hade ja glömt av.

Vi ska flytta dom till ett stall nästan hemma där vi bor.
Hem till mammas & pappas kompisar som har en stor gård. Där ska vi lixom ha ett stall själva... så bara Thonna & gevalia står själva. Sen finns d ju ett större stall me såklart. Men vi ska ha ett eget.
Dom kommer få as stora hagar & sås ka dom få gå ihop..inte själva som dom gör nu.

hagar

Så ska dom få få i stora mysiga hagar. Men inne på natten.

Kommer bli bra, hoppas dom kommer trivas <333

 

Dagens Nellie:


kläder: boyfriend jeans & puma tröjja

parfym: clean fresh shower

skor: vita converse

dagesn sms: asså love u bby <33

dagens skickat: idag för ett år sen......

dagens läs detta: nu jädrar asså @

dagens hiss: att onsdag e imon

dagens diss: ingen hoppträning :(


 

gevalia



Nellie`s tankar & så:


drömyrke: veterinär

så ska jag bo: på en hästgård såklart

med vem?: adam - who else??

drömmar: att ja får jobba som vetrinär, bo på en stor hästgård med adam. ha massa fina hästar & tävla i hoppning.

gillar inte: när folk fjäskar på bdb..sen kna dom knappt säga hej.

satsar på: hoppa LA innan 2010 är slut

detta diggar jag: mitt & jennys teamwork <33

detta diggar ja inte: när ja inte tror på mig själv







SAKER SOM GÖR MIG SÅ JÄVLA LYCKLIG


* mina underbart fina ponnys.
Gevalia som jag haft i lite mer än 1 år. Du är min drömponny allover..galet söwt & man vet lixom inte va man har dig;-)

* Thonna min nya finis. Sjukt fin & otroligt snäll. Vi har många år ihop duoja gmn

* Mami/papi ba fö att ni e mina bästa föräldrar.
Ni e alltid me mig på tävlingar & träningar & tror alltid på mej. Inte en av er utan båda 2.

* Smilla...vet vi bråkar typ JÄMT..men aja du e la söt ;-)

* Adam....du vet bby <333

* Sommarlov = denna sommaren kommer ÄGA mer än mest!!

* Vänner som är vänner. Som finns i alla lägen . Inte bara genom datan utan på riktigt.

* Minnen...har massa saker som har hänt som ja kan tänka på o bli glad igen <3


sommar...


Sommarlov 2010


ÅÅÅH PÅ TISDAG SLUTAR VI SKOLAN....AHH SÅÅ GOTT.
MASSA KUL ATT GÖRA I SOMMAR...LÄNGTAR <33
Roliga tävlingar & meetings.....längtar till Varberg.

varbergs hoppet 2010

ALLA NI SOM LÄSER MIN BLOGG SOM SKA TÄVLA I VARBERG. SKA NI SOVA ÖVER ELLER ÅKA FRAM O TILLBAKA???????



HIHI....hitta en kul bild från google på varbergshoppet;-)

 

Men kan ni hjälpa mig nu??????

Ska få en bild från mami & papi från en tävling.

Vilken tycker NI e finast????


1.


2.


3.


4.

 

5.




Bilderna är lånade från : ESPHOTO.SE, skall köpa 2 stycken, men venne vilka 2?????

H     J      Ä      L    P             M    I    G     !   !   !

Finns en tjej...som ja aldrig träffat...men Felicia Stenberg..hon skrev detta till mig:



den sötaste "lillsyrran" i världen!
Nellie min lilla sötsak, förstår du hur fin du är ?
det är otroligt,
jag skulle göra vad som helst för att få va som du, perfekt helt enkelt!
finns för dig jämt hjärtis,
och om ngn brud är avundsjuk och hackar på dig, bry dig inte, !
<3

Love u Felicia <333

 

/ nellish





Kommentarer
Postat av: Felicia

Naaw hjärtat !

vad söt du är :')

allt som står i den texten är ren sanning!

Får försöka träffas i sommar då , eller vad tkr du ? :)



Älskar dig :)<3

2010-06-08 @ 15:36:43
Postat av: nellie k

gumman jag tycker 2 o 4 ;) <3

2010-06-08 @ 15:37:14
URL: http://nelliesfoton.blogg.se/
Postat av: Fanny<3

bild nummer 2 tycker jag :D<3

2010-06-08 @ 16:01:43
URL: http://fannyphotography.blogg.se/
Postat av: Annie

nr:4<3

2010-06-08 @ 16:47:56
Postat av: Felicia<33

Nr 9 o 10 tycker ja :))



Love ya gmn<33

2010-06-08 @ 16:50:48
Postat av: Sanna

bild 2 och 4 tycker jag var finast:)

2010-06-08 @ 19:24:42
Postat av: Emma xD du vet inte vem ja är lr jo jag är mirris kompis xD

Men jag tycker iafl 2 och 5 xD

2010-06-08 @ 20:05:52
Postat av: Elvira

2 och 5, så har ud en på dem var :)

2010-06-08 @ 23:45:18
Postat av: AlexD

2,3 och 4 e schnajzzigast

2010-06-09 @ 19:27:56
Postat av: victoria

jag tkr nr 2 & 1 finaste tjejen finaste hästen (L)

2010-06-10 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0