Till : gilla

Postat av:

gilla har kommenterat ett av dina klipp på youtube. fast kanske är bättre jag frågar här: 1. vad heter låten du har till lc askim med gevalia? 2. är det bra underlag i askim? min ponny är nämligen oskodd bak och kan inte tävla på gräs om det är dåligt! :)



Hej, sorry att jag inte svarat förräns nu.

Låten i Askim heter: put your hands up...men vet tyvärr inte vem som gör den??!!

Underlaget i Askim är okey.....helt okey rida uten skor bak. Det gjorde jag förra året på Gevalia när

ja tävla där!! Tog även placering då..hihi!!

Hoppas du är nöjd med svaret, tack fö du läser min blogg!!


/ nellish

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, heter inte gilla utan jag syftade på att jag gillade låten du lagt ut i det inlägget jag kommenterade.. ;) tack för svaret! :)

2010-07-22 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0